KONOBARICA PROGOVORILA O NAJMRAČNIJIM STVARIMA KOJE JOJ SE DEŠAVAJU TOKOM POSLA: Gosti mi stalno RADE OVO, UŽAS
Foto: Printscreen / Instagram / supdogsrestaurant

ispovest

KONOBARICA PROGOVORILA O NAJMRAČNIJIM STVARIMA KOJE JOJ SE DEŠAVAJU TOKOM POSLA: Gosti mi stalno RADE OVO, UŽAS

Njeni videozapisi često postaju viralni na društvenim mrežama, a mnogi korisnici ne mogu verovati s koliko problema se suočava konobar u restoranu

Objavljeno: 19:42h

Od ljudi koji kažu da im se ne sviđa obrok nakon što su pojeli svaki zalogaj do želje da naruče nakon zatvaranja restorana – jedna konobarica podelila je najgore stvari koje mušterije svakodnevno rade.

Marianne, koje ja na TikToku poznata pod imenom @marianne.la.mese, redovno na svom profilu objavljuje videozapise o raznim situacijama koje je preživela s mušterijama u restoranu u kojem radi te otkrila koje stvari najviše živciraju konobare.

Jedna od najgorih stvari koju mušterije rade jest kada pojedu svaki zalogaj svog jela, a zatim na njeno pitanje o hrani kažu da im se nije svidelo. Osim toga, još gore je kada traže povrat novaca ili zamenu jela, iako su prvo jelo pojele do kraja, prenosi The Sun.

U drugoj objavi otkrila je kako često ljudi zovu restoran tri minute pre zatvaranja kako bi naručili te objašnjava da joj je nezgodno primiti zahtev za hranu za van u poslednjem trenutku.

“Nemojte biti mušterije koje dolaze ovako kasno! Moramo složiti celu narudžbu, u kuhinji će nam očitati bukvicu jer su je već očistili i onda još ostati u restoranu dok se oni ne pojave sat vremena kasnije i to bez bakšiša”, objasnila je.

Još jedna neugodna stvar za koju kaže da je živcira jest kada ljudi pokušaju upotrebiti karticu za popust na više od jednog računa. Nakon što je objasnila da se kartica može koristiti samo za jedan račun, a ne kada svi za stolom plaćaju posebno, otkrila je kako često mušterije to ne shvaćaju i žale se njenu voditelju da im ne želi odobriti popust. Njeni videi često postaju viralni na društvenim mrežama, a mnogi korisnici ne mogu verovati s koliko problema se suočava konobar u restoranu.

“Pravilo da je kupac uvek u pravu najveća je laž ikada”, komentarisala je jedna korisnica, dok je jedan korisnik dodao: “Mislim da je ludo što su ljudi istinski šokirani time što to mušterije često rade.”

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.