Beograđanin dobio 5 puta veći račun za struju: Nije čekao ni sekund, odmah se žalio i ovako rešio stvar!
Stuja, Foto: Nemanja Pančić, Beta, Rina

uvećan račun za struju

Beograđanin dobio 5 puta veći račun za struju: Nije čekao ni sekund, odmah se žalio i ovako rešio stvar!

Objašnjeno je šta treba da se uradi ako stigne uvećan račun za struju

Objavljeno:

Kada vam stigne čak pet puta veći račun za struju od uobičajenog prvo što pomislite jeste da je u pitanju neka greška. Jedan Beograđanin dobio je račun za struju od skoro 15.000 dinara i spremio se da krene u "borbu" protiv administracije, međutim, uspeo je da reši problem za pet minuta.

Beograđanin je uradio dve proste stvari - fotografisao je brojilo za struju od svog stana i račun, pa poslao mejl info centru "Elektrodistribuciji Srbije" sa jasnim dokazom da su brojevi utrošenih kilovata po satu pogrešno očitani. Stanovniku Voždovca na kućnu adresu stigao je račun za struju za septembar koji je iznosio čak 14.715,23 dinara ili skoro pet puta više od uobičajenog pošto je, kako kaže, do sada električnu energiju plaćao oko 3.000 dinara za dvoiposobni stan od 64 kvadrata.

"Nisam verovao kada sam video koliki je račun za struju i odmah sam odlučio da proverim o čemu se radi. Obavestio sam sve stanare u zgradi da mi je račun pet puta veći i niko nije imao sličan problem. Pozvao sam odmah Elektrodistribuciju gde su me posavetovali da slikam svoje brojilo za struju i račun i uporedim da li su dobro očitane brojke o utrošenoj struji", navodi sagovornik.

Kako kaže, otišao je do brojila i odmah uvideo grešku.

"Na računu za septembar piše da je stanje na brojilu 99976 utrošenih kilovata po satu, a na mom brojilu je u trenutku kada sam ja pogledao stajalo 99328 kilovata. Prema savetu ljudi iz Elektrodistribucije, fotografisao sam račun i stanje na mom brojilu i poslao im na mejl info.centar@ods.rs kao dokaz da se radi o očiglednoj grešci", objašnjava Beograđanin.

Račun za struju / ilustracija
Račun za struju / ilustracijafoto: Dragana Udovičić

Mejl je poslao u petak popodne, a odgovor je stigao već u ponedeljak ujutru.

"Iz Info centra Elektrodistribucije poslali su mi prvo mejl da je inicirana korekcija obračuna i da će korigovan račun biti dostavljen na adresu fakturisanja da bi sat i 20 minuta kasnije stigao još jedan mejl u kome kažu da je izvršena provera očitavanja potrošnje i da je utvrđeno da je došlo do permutacije cifara u potrošnji po višoj tarifi te je umesto 99276 upisano 99976. Dodali su da će mi novi, ispravno fakturisani obračun biti dostavljen u narednom periodu", navodi sagovornik.

Kako kaže, dobio je savet kako da plati račun ako se slučajno dogodi da mu ispravno fakturisani obračun ne stigne na kućnu adresu do kraja oktobra.

"Posavetovali su me da račun za struju za septembar platim u visini prethodnih računa. Dakle, oko 3.000 dinara kako ne bih imao dugovanja. Tako ću i učiniti ako mi ne stigne korigovani račun do kraja meseca", zaključuje Beograđanin.

Bonus video:

02:02

STRUČNJAK OTKRIVA DA LI SE POMOĆU PAMETNIH BROJILA MOŽE UŠTEDETI STRUJA: Omogćavaju dvosmerno merenje i precizniji su!

(Espreso/Blic/M.L.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.