KAKO ĆE FUNKCIONISATI NOĆNI PREVOZ U BEOGRADU? Oglasio se Šapić i otkrio DA LI ĆEMO GA PLAĆATI!
Gradski prevoz, Foto: Nemanja Pančić, Petar Lazović

DETALJI

KAKO ĆE FUNKCIONISATI NOĆNI PREVOZ U BEOGRADU? Oglasio se Šapić i otkrio DA LI ĆEMO GA PLAĆATI!

Gradonačelnik je istakao da novi sistem javnog prevoza ne može da zaživi odjednom

Objavljeno: 11:57h

Štetnim ugovorom po Grad upropašćen je javni gradski prevoz za oko 30 miliona evra godišnje jer je naplata sa devet milijardi pala na šest milijardi dinara godišnje. Kada se to pomnoži sa 12 godina, videćete da tu pričamo o stotinama miliona evra, rekao je danas gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić.

– Neko je zarad profita od 100 hiljada evra, bar zvanično prijavljenog profita, a koliki je bio u realnosti mi nikad znati nećemo, uzeo gradu nekoliko desetina miliona evra, ako ne i stotina. Pitanje je da li će na sudu dobiti odštetu i od tih 100 hiljada evra godišnje, jer se nisu ni takvog, štetnog po Grad ugovora, do kraja pridržavali – naveo je gradonačelnik za TV Pink.

Noćni prevoz u Beogradu biće potpuno besplatan, najavio je gradonačelnik.

– Ko god noću izlazi, neće morati s bilo kim da seda u kola ili da plaća taksi. Imaće precizno vreme kada ide javni prevoz i potpuno će se besplatno voziti – rekao je Šapić.

1 / 3 Foto: Kurir/NebojšaMandić

Celodnevna karta, koja će koštati 120 dinara, važiće od 4 ujutro do 24 časa tog kalendarskog dana, a od ponoći do 4 ujutro narednog dana na snazi je besplatan noćni prevoz, precizirao je Šapić koji je podsetio i da je vremenska karta sa 89 snižena na 50 dinara.

Gradonačelnik je istakao da novi sistem javnog prevoza ne može da zaživi odjednom već da građani moraju da znaju da je to nešto u šta očigledno niko nije hteo ili pokušao da uđe u poslednjih 13 godina od kada je uveden sistem Busplusa, odnosno „Kentkarta”.

– Ono što je najvažnije treba da povratimo poverenje građana u svoj grad i da oni treba da znaju gde odlazi novac. Moramo mi da učinimo prvi iskorak i spremnost na žrtvu, gde ćemo pokazati spremnost da unapređujemo sistem i dođemo do rešenja kojim ćemo svi biti zadovoljni. Novi sistem podrazumeva, pored značajno smanjenih cena, potpuno novu komunikaciju, nove mogućnosti kupovine karata i uvid u realno stanje stvari jer do sada ga nismo imali. Zbog toga sam i najavio krivične prijave protiv onih koji su odgovorni za potpisivanje ova dva štetna ugovora – rekao je gradonačelnik.

On je dodao da su promene cena karata koje su najavljene u poslednja dva tri dana rezultat reakcije građana.

– Na ovaj način dajemo do znanja građanima da je njihova Gradska uprava spremna da čuje njihove predloge i zamerke i na osnovu njih pravimo korekcije. I nastavićemo da menjamo i popravljamo sve ono što građani misle da treba, a cene sigurno mogu da idu samo naniže – rekao je prvi čovek srpske prestonice.

Šapić je ponovio da nove cene do 50 odsto niže i dao primer da je u starom sistemu bilo četiri zone i sedam tarifa, a sada su samo dve zone i dve tarife.

– Građani će putem sms poruke ili aplikacije na telefonu moći da kupe karte, a za one koji to ne žele biće posebna prodajna mesta, na početku a vrlo brzo se nadamo da će se papirne karte naći i na kioscima – rekao je gradonačelnik.

Bonus video:

23:37

ALEKSANDAR ŠAPIĆ EKSKLUZIVNO ZA KURIR TV: Postajem gradonačelnik u jako specifičnom momentu u svetu, MORAMO DA MENJAMO PRIORITETE

(Espreso / Novosti / Pink)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.