obratite pažnju
MESEČNE KARTE IMAĆE SAMO 2 ZONE: Svi detalji o novom cenovniku i plaćanju karata za gradski prevoz!
Što se tiče jednodnevnih i višednevnih karata, u novom sistemu za jedan dan, obe zone koštaće 200 dinara, dok će za sedam dana koštati 1.000 dinara
Novo tehničko rešenje o sistemu javnog prevoza koje će poboljšati i olakšati saobraćaj u Beogradu predstavljeno je juče. Novo rešenje podrazumeva drugačije zone i cene karata, a biće uvedeno od 1. maja.
Kako je najavljeno, grad će jednostrano raskinuti ugovor sa Kentkartom, celodnevna karta koštaće 200 dinara, i biće ukinuta karta koja važi 90 minuta.
Takođe, u novom sistemu grad će biti podeljen u samo dve zone. Postojaće celodnevna karta za ceo grad i cena će biti 200 dinara. Ukidaju se i papirne karte za jednu vožnju.
"Od 1. maja uvešćemo novi sistem javnog prevoza koji, ne samo da će biti jeftiniji za građane, već će im pojednostaviti i olakšati plaćanje, a kontrola će biti efikasnija što će sve poboljšati pružanje ove usluge," izjavio je gradonačelnik Aleksandar Šapić.
Što se tiče jednodnevnih i višednevnih karata, u novom sistemu za jedan dan, obe zone koštaće 200 dinara, dok će za sedam dana koštati 1.000 dinara.
Mesečne karte u novom sistemu imaju u ponudi dve zone: Zona 1 i Zona 2 (zona 1+zona 2). Zona 1 će koštati 3.000 dinara, dok će Zona 2 koštati 3.500 dinara.
Što se tiče godišnjih karata, u novom sistemu Zona 1 koštaće 30.000 dinara, dok će Zona 2 (zona 1 + zona 2) koštati 35.000 dinara.
Kupovina karata u novom sistemu se može obaviti SMS porukom (Svi operateri mobilnih mreža), putem aplikacije za telefon (Platne kartice svih vrsta i svi operateri mobilnih mreža) i na svim prodajnim mestima distributera (JP za naplatu karata).
Plaćanje SMS porukom biće slično kao kod naplate parkiranja. Svi učenici starosti do 19 godina dobijaju besplatan prevoz. To važi i za starije osobe od 65 godina, ali oni neće morati da imaju kartu i godišnju dopunu kao do sada. Oni će se prijavljivati preko aplikacije ili će dobiti doživotnu u besplatnu kartu.
Ukidaju se i kontrolori
U autobuse će ulaziti Beli, odnosno Komunalna milicija i neće zaustavljati autobus ni ostale putnike. Putniku bez karte oni će uručivati nalog za plaćanje posebne karte. Putnik koji dobije taj nalog neće biti izbačen iz autobusa.
(Espreso/Telegraf)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!