Prizor iznad Filipina koji se ne viđa često: Asteroid izgoreo, noć u trenu izgledala kao dan! (VIDEO)
Asteroid iznad Filipina, Foto: Screenshot: X

iznad ostrva Luzon

Iznad ostrva Luzon na Filipinima je izgoreo asteroid koji je otkriven samo nekoliko sati pre nego što je ušao u Zemljinu atmosferu. Asteroid razmere jednog metra otkrio je projekat NASA "Katalina Skaj Survej", pa je odmah bilo jasno da zbog svoje veličine ne predstavlja nikakvu pretnju, odnosno da će izgoreti u atmosferi.

Ali, šta da se radilo o većem svemirskom objektu? Ovo je tek deveti put da smo otkrili asteroid pre nego što je stigao do Zemlje, iako Evropska svemirska agencija (ESA) kaže da asteroid od jednog metra udari svake dve nedelje.

Primer opasnosti koju predstavljaju mali asteroidi i komete je objekat koji je 2013. prodro u Zemljinu atmosferu u blizini ruskog grada Čeljabinska.

Smatra se da je imao razmeru 20 metara i težio 18 tona. Eksplodirao je u atmosferi izazvavši ogromnu eksploziju u kojoj je povređeno više od 1.500 ljudi.

Čeljabinski meteor je najveći svemirski objekat koji je ušao u Zemljinu atmosferu u zadnjih sto godina, no niko nije video da dolazi. Prišuljao nam se iz smera Sunca, sve dok nije bilo prekasno.

Borin drug otkrio kako je nastala Dva dinara druže Zbog nje nije mogo da zadrži suze, sjurio se do toaleta u Šumatovcu, a onda..