ŽELITE LI DA RADITE ZA ĐOKOVIĆA? Novak raspisao konkurs, ali uslovi su rigorozni!
Foto: Nebojša Mandić

svi bi voleli

ŽELITE LI DA RADITE ZA ĐOKOVIĆA? Novak raspisao konkurs, ali uslovi su rigorozni!

Ako mislite da možete onda se prijavite
Objavljeno: 11:39h

OSNOVNE DUŽNOSTI (Upravljanje marketingom na društvenim mrežama i svakodnevnim aktivnostima):

- Razvijanje relevantnih tematskih sadržaja za ciljnu publiku

- Kreiranje, staranje i upravljanje svog objavljenog sadržaja (fotografije, snimci i pisanje)

- Praćenje, slušanje i odgovaranje u komunikaciji na "način društvenih mreža" uz razvijanje vođstva i podsticanje donacija

- Sprovođenje zastupništva na internetu i otvaranje tokova za uključivanje donora

- Razvoj i širenje zajednice i/ili uticanje na promovisanje daljih napora

- Nadgledanje dizajna (npr. Fejsbuk Tajmlajn kaveri, profilne fotografije, slike, oglasi, početne stranice, Tviter profil, blog...)

- Dizajniranje, kreiranje i upravljanje promotivnim materijalom i reklamnim kampanjama na mrežama

- Upravljanje u izgradnji prikazivanja i reputacije na mreži; Praćenje komentara na mreži i odgovaranje na svaki

- Analiziranje ključnih pokazatelja i poboljšanje strategije ukoliko je potrebno

- Sastavljanje izveštaja koji pokazuju rezultate upravljanja

- Zastupanje Fondacije na društvenim medijskim platformama, uključivanje u dijaloge i odgovaranje na pitanja kada je to prikladno

- Demonstracija sposobnosti za mapiranje obimnog marketinškog plana; Rad na strategijama koje su dokazane testiranjem ili u izveštajima

- Razvijanje organizacionih elemenata kako bi se primenili u aktivni proces okupljanja srećnih i lojalnih pratilaca i donora preko reputacije na mreži

- Praćenje novih trendova u razvoju alata, aplikacija, kanala, dizajna i strategije društvenih mreža

- Primenu kontinuirane edukacije u timu zaduženom za komunikaciju kako bi nastavio da pravi visoke rezultate

- Identifikovanje pretnji i mogućnosti sadržaja koji stvaraju korisnici koji okružuju kompaniju; Prijavljevanje mogućnosti i značajnih pretnji menadžmentu

- Analiza kampanje i prebacivanje interesantnih ili kvalitativnih podataka u preporuke i planiranje za reviziju društvenih mreža, marketinškog sadržaja, SEO i društvenih reklamnih kampanja

- Praćenje najučinkovitijih parametara (Najbolja iskustva) za merenje uticaja društvene reklamne kampanje

- Analiziranje, pregledanje i prijavljivanje učinkovitosti u cilju dolaska do maksimalnih rezultata

- Vođenje, angažovanje i razvijanje malog komunikacijskog tima

Ako mislite da ispunjavate i možete da ispunite sve ove zahteve OVDE se možete prijaviti na konkurs koji traje do 5. aprila 2017. godine.

BONUS VIDEO: Navijanje Delija na utakmici Zvezda - Budućnost

(Espreso.co.rs)

counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.