svi bi voleli
ŽELITE LI DA RADITE ZA ĐOKOVIĆA? Novak raspisao konkurs, ali uslovi su rigorozni!
OSNOVNE DUŽNOSTI (Upravljanje marketingom na društvenim mrežama i svakodnevnim aktivnostima):
- Razvijanje relevantnih tematskih sadržaja za ciljnu publiku
- Kreiranje, staranje i upravljanje svog objavljenog sadržaja (fotografije, snimci i pisanje)
- Praćenje, slušanje i odgovaranje u komunikaciji na "način društvenih mreža" uz razvijanje vođstva i podsticanje donacija
- Sprovođenje zastupništva na internetu i otvaranje tokova za uključivanje donora
- Razvoj i širenje zajednice i/ili uticanje na promovisanje daljih napora
- Nadgledanje dizajna (npr. Fejsbuk Tajmlajn kaveri, profilne fotografije, slike, oglasi, početne stranice, Tviter profil, blog...)
- Dizajniranje, kreiranje i upravljanje promotivnim materijalom i reklamnim kampanjama na mrežama
- Upravljanje u izgradnji prikazivanja i reputacije na mreži; Praćenje komentara na mreži i odgovaranje na svaki
- Analiziranje ključnih pokazatelja i poboljšanje strategije ukoliko je potrebno
- Sastavljanje izveštaja koji pokazuju rezultate upravljanja
- Zastupanje Fondacije na društvenim medijskim platformama, uključivanje u dijaloge i odgovaranje na pitanja kada je to prikladno
- Demonstracija sposobnosti za mapiranje obimnog marketinškog plana; Rad na strategijama koje su dokazane testiranjem ili u izveštajima
- Razvijanje organizacionih elemenata kako bi se primenili u aktivni proces okupljanja srećnih i lojalnih pratilaca i donora preko reputacije na mreži
- Praćenje novih trendova u razvoju alata, aplikacija, kanala, dizajna i strategije društvenih mreža
- Primenu kontinuirane edukacije u timu zaduženom za komunikaciju kako bi nastavio da pravi visoke rezultate
- Identifikovanje pretnji i mogućnosti sadržaja koji stvaraju korisnici koji okružuju kompaniju; Prijavljevanje mogućnosti i značajnih pretnji menadžmentu
- Analiza kampanje i prebacivanje interesantnih ili kvalitativnih podataka u preporuke i planiranje za reviziju društvenih mreža, marketinškog sadržaja, SEO i društvenih reklamnih kampanja
- Praćenje najučinkovitijih parametara (Najbolja iskustva) za merenje uticaja društvene reklamne kampanje
- Analiziranje, pregledanje i prijavljivanje učinkovitosti u cilju dolaska do maksimalnih rezultata
- Vođenje, angažovanje i razvijanje malog komunikacijskog tima
Ako mislite da ispunjavate i možete da ispunite sve ove zahteve OVDE se možete prijaviti na konkurs koji traje do 5. aprila 2017. godine.
BONUS VIDEO: Navijanje Delija na utakmici Zvezda - Budućnost
(Espreso.co.rs)