MAMAC ZA MALE BUDALE
OBRNUO KINTU: Izmislio aplikaciju za razmažene buržuje! (FOTO)
Na aplikaciji Rich Kids nećete naći popularne kratke snimke u kojima se korisnici hvale nekim proizvodom koji su upravo kupili, niti haštag #blessed jer se oni ne osećaju ‘blagosloveno’ svaki put kad popiju gutljaj zdravog soka ili sednu dvaput godišnje na terasu s koje se vidi zalazak sunca, niti fotografije netom pripremljene hrane. Takve su objave sačuvane za ‘obične ljude’, bogate takve stvari ne zanimaju. Oni će objaviti fotografiju novog Bentlija ili sata Rolex.
To je otprilike i bila motivacija Juraju Ivanu čiji je cilj bio odvojiti dosadna sitna kapitalistička veselja od impresivnih fotografija superbogatih. Na Instagramu se hashtag #rkoi koristi već četiri godine kako bi se izdvojile ekstravagantne objave milionera, ali s vremenom se i tu počelo svašta pojavljivati jer svako ima pravo da koristi taj haštag.
U poslednje dve godine istraživanja su pokazala da što češće konzumiramo društvene mreže, to imamo snažniji poriv da učestvujemo u njima, pišemo o sebi i objavljujemo svoje stavove.
Ivanu zato i smetaju kritičari njegove ideje: - Oni su samo ljudi koji uživaju u svojim životima, baš kao i mi. Nema razloga mrziti nekoga samo zato jer ima nešto što vi nemate.
(Espreso.co.rs / Jutarnji)