NEKE SKROZ NOVE NAVIKE
Ko su milenijalsi i šta oni, u stvari, hoće od nas? I zašto su važni? (FOTO) (GIF)
Krajnje je vreme da ljudi na ovim prostorima skapiraju o čemu je reč kad pričamo o milenijalsima, iliti ljudima rođenim između ranih osamdesetih i ranih dvehiljaditih godina. Da razbijemo iluziju, nije nam namera da preterano drvimo o nekim tržištima, već da sve lepo objasnimo kroz nešto konkretnije primere od onih na koje ste navikli. Kapa dole za Super Srbina: Posle Harlija Dejvidsona i Ajfona, Dušan je dizajnirao Smartfon! (FOTO) (VIDEO) Ljudi pogrešno kapiraju ovaj pojam. Pojedinci u Srbiji koji bi da se prave pametni insistiraju na definiciji da je to generacija koju ne zanima seljanija. Ne! To je generacija koju ne zanima ništa. Tačnije, ništa što je potureno kao moranje. "Intelektualna "elita" i neshvaćeni alternativci želeli bi, čini se, da preslikaju živote mladih ljudi sa Zapada ovde. Kretenske frizure, džemperčići i "sofisticiran ukus" (?!?) teško da mogu da budu od pomoći. Jer to je deo ponašanja, a ne imidža.
Foto: Profimedia Kamo sreće da nam je više takvih: Vanja ima 28 godina, radi po 10 sati dnevno i užasno je cenjen i tražen! (FOTO) (VIDEO) Nego da se vratimo na suštinu: kad Veljko Ražnatović obriše svoj Instagram, da li je ta vest bitnija zbog toga što je u pitanju Veljko ili zbog toga što je u pitanju Instagram? Čini se da smo vam stvorili materijal za podele mišljenja. U komentarima. Na društvenim mrežama :) Milenijalsi mrze svoje poslove na kojima provode 8 ili više sati. Zašto? Insistiraju na kreativnom radu, njih ne zanima komunistička veštački utemeljena disciplina. Ono što je ova Srpkinja uspela u svetu, poželeće svako od vas! (FOTO) Mladi jednostavno znaju da treba da budu bolje plaćeni. I treba! Suština je i da hoće, ali to najverovatnije neće postići osmočasovnim radom za neku firmu. Veća je verovatnoća pravljenja love samostalnim internet preduzetništvom, o čemu će tek biti reči na Espresu.
Foto: Profimedia Mlade ljude ne zanimaju obične informacije, njih za razliku od nekih premilenialsa nećete moći tek tako da navedete da kliknu bilo-šta. Teško da će upaliti pljugu samo zato što su to videli na filmu ili da će kupiti draj kuker, jer je kolač u tiganju nemoguć. Počeo je s 9 dolara i 16 godina, a napravio milione! Upoznajte Radeta, super Srbina! (FOTO) I tu podela na neke ove i one, narodno i zabavno, četnike i partizane prestaje da bude merodavna. Daj informaciju koja ih zanima, nebitno je o čemu je. Oni hoće da vide nešto konkretno. Nešto što će da traje. A trajanje u digitalnom dobu je nešto sasvim drugačije. Hajp je u ranijim vremenima mogao da se stvori ni oko čega i da potraje, to sad neće biti baš tako. Uvek je moguće da se digne prašina, međutim, suština kod milenijalsa je to što oni hoće da vide da tu zaista ima nečeg. 30 razloga zašto ova Srpkinja pravi najuzbudljivije ženske čarape na svetu! (FOTO) Iako do njihove pažnje nije lako doći, oni vam daju priliku. I te kako. Iskazivanjem emocija na društveniim mrežama, javnim izražavanjem stavova i opredeljenja žele da vam daju do znanja šta ih zanima. Ali vi i dalje ne pogađate. Jedan od većih problema u razumevanju ove pojave su (nepotrebni) "posrednici" koji se prave da sve kapiraju i to im odlično ide, ali realnost je malo drugačija. Milenijalsi, zaobiđite naratore i pripovedače. Oni su zaslužni za remek-dela na vašem telu: Upoznajte najkreativniju tatu ekipu u gradu (FOTO) (VIDEO) Upalite mozak i privređujte. Internet pruža mogućnosti koje niko sem vas ne zna da iskoristi. (V. A. D.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!