što je dosta, dosta je!
ŠOKANTNO! UZELI MALOM DETETU mesto u avionu, NATERALI majku da ga drži u krilu 3 SATA tokom leta!
Ozloglašena avio kompanija, koja je bila predmet nekoliko velikih skandala u skorije vreme,
Ozloglašena američka avio kompanija "United Airlines", koja je bila predmet nekoliko velikih skandala u skorije vreme, ponovo udara!
Nakon što su nasilno oduzeli mesto u avionu čoveku koji je propisno platio kartu, nakon što su namerno prebukirali svoj let, kao što i inače rade, kako bi prodali više karata, jer se uglavnom ne pojavljuju svi putnici, ovoga puta su uradili nešto što ipak niko nije očekivao.
U subotu, NBC News su preneli da je Širli Jamauči, učiteljica koja živi na Havajima, morala da tri i po sata, koliko je let trajao, putuje sa svojim detetom od 12 kilograma u krilu, jer je avio kompanija dala mesto drugom čoveku. Bilo joj je teško da stavi pojas preko sebe i deteta od dve godine, te je pri kraju leta stajala i čučala pored sedišta. Rekla je reporterima da je njeno dete "visoko" za svoje godine.
Žena je propisno kupila 2 karte od po oko 1000 dolara za sebe i svoje dete.
Ipak, ni jedan član osoblja UA nije ni na koji način pomogao. Žena je rekla da nije pravila uzbunu jer je znala za ranije kontroverze UA.
- Bilo je neudobno, nebezbedno i nefer. Ne mogu da verujem da mi se to desilo - rekla je ona.
Na sajtu UA stoji da deca preko 2 godine starosti moraju imati svoju kartu i mesto. Ipak, oni su ovog puta sami pogazili svoje pravilo.
Portparol UA je onda rekao NBC-u da je u pitanju bila greška, i da slučajno nije očitano da je dete imalo kartu i svoje mesto, te da je zato ono dato drugom čoveku. Izjavio je i da će ženi refundirati kartu kao da će joj poslati vaučer za putovanje kao kompenzaciju za njenu muku.
UA su već ove godine imali mnoge skandale, pored pomenutog nasilnog uklanjanja putnika sa prebukiranog leta, zabranili su helanke, i imali su veliki prijavljen broj smrti životinja prilikom letova, tako da je ovo samo poslednji u nizu ovakvih neprijatnih događaja koji su im izgradili jako lošu reputaciju.
Putnici mogu samo da se nadaju da ih neće ovako nešto ponovo zadesiti.
(Espreso.co.rs / Mashable)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!