morate znati
SAMO IZGOVORITE OVU REČ AKO ŽELITE DA DOBIJETE NEŠTO OD LJUDI: Jača je i od "HVALA" ili "MOLIM TE"
Ova reč i gvozdena vrata otvara
Ova reč privlači ljude i više vam veruju
Čarobne reči kao što su molim, izvolite i hvala otvaraju sva vrata, međutim, postoji jedna reč još moćnija od prethodno navedenih, a ipak često zanemarena.
Istraživanje sprovedeno u jednoj prodavnici nameštaja pokazalo je da čak i najljubazniji prodavci nisu uspeli da uvere kupce da kupuju. Zašto? Zato što nisu upotrebljavali reč koja zvuči najuvjerljivije – jer.
Naime, korišćenjem ovog veznika nudi se objašnjenje, što automatski privlači ljude i više vam veruju. U slučaju prodavaca to zvuči ovako:
„Mogu li vam ponuditi ovu brošuru JER želimo da se informirate o našoj novoj prodavnici?“
Jedno istraživanje je pak pokazalo pod kojim bi uslovom ljudi koji u dugom redu čekaju na korišćenje fotokopir mašine pustili nekoga pre reda.
Kada je osoba koja je želela da koristi kopirku pre reda pitala ‘Oprostite, imam pet stranica. Mogu li da iskopiram pre vas jer mi se žuri?’.
94 posto ljudi odgovorilo je da bi je pustili preko reda. Naravno, u zavisnosti od rečenice mogu se koristiti varijante veznika i predloga (ne mora uvek da bude samo jer, nego i zato što, zbog toga), ali poenta je da osobi kojoj se obraćamo ponudimo objašnjenje zašto nešto želimo, zašto nam je potrebno, molimo…
Čak i kada sumnjamo u istinitost razloga, odnosno objašnjenja, čarobna reč ‘jer’ izaziva prirodnu reakciju u korist onoga ko je postavio pitanje. To znači da i najsmešniji razlog može dobiti pozitivan odgovor, objašnjavaju stručnjaci, a prenosi.
Bonus video: SUMNJATE DA STE ŽRTVE NARCISA? Psiholog otkriva SIGURAN NAČIN da se uverite! Odaje ih jedna PODMUKLA TAKTIKA ZLOSTAVLJANJA
(Espreso/Krstarica)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!