zasadi drvo
Oni su eko heroji iz dm-a i imaju jedinstven cilj - „sade kiseonik“ za buduće generacije
Zaposleni u kompaniji dm drogerie markt zajedno sa drugim volonterima projekta Zasadi drvo ove jeseni učestvovali su u sadnji gotovo 82.000 sadnica na teritoriji Republike Srbije
Od davne 1973. godine, kada je osnovana, kompanija dm drogerie markt ima jedan princip: „Čovek u centru poslovanja“. Do dana današnjeg ova vodilja ostala je ista, a krajnji rezultat odgovorne prakse ljudskih resursa dm-a ogleda se u posvećenosti i entuzijazmu čitavog kolektiva. Svoje težnje da bude društveno odgovoran član društva drogerijski lanac realizuje zajedno sa svojim zaposlenima koji rado uzimaju učešće u projektima i inicijativama kompanije, pa tako već drugu godinu zaredom „sade kiseonik“ za buduće generacije i pozivaju sve ostale građane da im se pridruže u ovom plemenitom poduhvatu.
Vođeni idejom da ujedinjeni mogu sve, zaposleni u kompaniji dm načinili su te male korake koji menjaju svet. Zajedno sa svojim porodicama, prijateljima i drugim građanima volonterima projekta Zasadi drvo, učestvovali su 17. novembra 2019. u najvećoj masovnoj akciji pošumljavanja naše zemlje. Ova inicijativa ispisala je istoriju, budući da je u samo jednom danu zasađena čak 51.000 sadnica na preko 30 lokacija širom Srbije.
Međutim, to nije kraj njihovog poduhvata, kako poručuju eko heroji iz dm-a, jer je za tekuću sezonu, koja traje do marta sledeće godine, postavljen novi cilj – pošumljavanje preko 100 lokacija u našoj zemlji.
“Izuzetan je osećaj kada se nakon godinu dana vratite na lokaciju prošlogodišnje sadnje i vidite kako rastu sadnice drveća koje ste zasadili. Ovogodišnju akciju doživljavam kao posebno važnu jer nas novonastala situacija podseća da je zdravlje najvažnije i da svako stablo predstavlja spas“, ističe Snežana Čokorilo, prodavac u kompaniji dm.
Da polako ostvaruju svoj naum govori podatak da je u ovoj sezoni sprovedena akcija na 65 područja, od čega su zaposleni u dm-u i građani volonteri na 28 lokacija sakupljali seme, dok je ukupno 37 lokacija pošumljeno. Tako je u periodu od 1. oktobra do danas naša zemlja postala bogatija za još 81.905 mladih stabala gorskog javora, bukve, smrče, crnog bora, duglazije, hrasta sladuna i hrasta kitnjaka, dok je sakupljeno oko 1.500 kilograma semena.
Od januara 2021. godine zaposleni kompanije dm i građani volonteri nastavljaju sadnju u malim grupama, uz poštovanje svih mera prevencije.
„Kroz inicijativu Zasadi drvo, mi u dm-u doprinosimo stvaranju boljih ekoloških uslova života za sve nas, što posebno dolazi do izražaja sada, u uslovima pandemije, kada je potrebno delovati sa pojačanom odgovornošću“, kaže Miloš Petković, referent marketinga u kompaniji dm Srbija, i dodaje: „Za nas to znači i smanjen broj ljudi po akciji i donosi nove okolnosti kojima ćemo nastojati da se prilagođavamo pružajući maksimalni mogući doprinos u datom trenutku.“
Uslovi „nove normalnosti“ nisu omeli Miloševe kolege da nastave da se bore da zajednica u kojoj žive i rade bude bolje mesto.
„Sa jedne strane, ovaj projekat edukuje i osvešćuje, a sa druge, poziva na konkretnu akciju. To je ono što ga, pored njegovog plemenitog cilja, čini posebnim“, dodaje Jovana Janjić, asistent sektora razvoja ljudskih resursa u kompaniji dm.
Milica Grbić, poslovođa u jednoj od dm drogerija u Srbiji, pozvala je sve pojedince da se priključe projektu: „Kada sadite drvo prvi put, ništa vam nije jasno, ali onda se okrenete oko sebe i pogledate mesto na kome će jednog dana biti gusta šuma zahvaljujući vama - tada osetite nemerljiv ponos.“
Kompanije dm i Adria Media Group pokrenule su projekat Zasadi drvo uz stručnu podršku institucionalnih partnera - Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede (Uprava za Šume), Privredne komore Srbije, JP Srbijašume, JP Vojvodinašume, Pokreta gorana Srbije i Botaničke bašte Jevremovac, a u 2020. godini inicijativi su se pridružila još dva partnera – Šumarski fakultet Univerziteta u Beogradu i Šumarska škola u Kraljevu.
Drogerijski lanac dm prepoznat je kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, što svakodnevno potvrđuje kroz kontinuiranu brigu o zadovoljstvu, zdravlju i razvoju zaposlenih, ali i težnju da stvori harmonično radno okruženje koje im pruža priliku za lični i profesionalni razvoj. Rezultat takvog odnosa jeste kolektiv koji je spreman da menja svet nabolje, poručili su iz kompanije.
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!