Zasadi drvo
BRIGA O LJUDIMA I ZAJEDNICI: Osnovni princip polsovanja kompanije dm!
Projekat "Zasadi drvo" od velikog je značaja za životnu sredinu i predstavlja logičan korak
Kao najveći drogerijski lanac u Evropi, kompanija dm drogerie markt neguje društveno odgovorno poslovanje vođena principom da velike kompanije imaju mogućnost da svojim delovanjem utiču na zajednicu i budu primeri dobre prakse. Projekat "Zasadi drvo" od velikog je značaja za životnu sredinu i predstavlja logičan korak u poslovanju kompanije kojoj održivost nije samo cilj, već deo identiteta.
Kompanija dm svakom pojedincu pruža priliku da deluje i živi održivo. Svojim zaposlenima dm nudi mogućnost uključivanja u inicijative usmerene na očuvanje zdrave životne sredine, dok svojim kupcima nudi ekološke alternative u svim segmentima poslovanja kroz asortimansku ponudu ekološki proizvedene robe, kako u pogledu sastava i pažljivog izbora resursa, tako i kroz upotrebu pakovanja koja se mogu reciklirati.
Kako objašnjava direktorka kompanije dm za Srbiju i Makedoniju Alexandra Olivera Korichi, kompanija se neprestano bavi temom održivog razvoja.
- Trudimo se da širimo snažne ekološke poruke kako bismo uticali na svest budućih naraštaja i time očuvali životnu sredinu, a projekat "Zasadi drvo" pružiće nam mogućnost da direktno radimo na očuvanju šuma, jer nestankom šuma nestajemo i mi - istakla je Korichi.
Kompanija dm je kroz različite projekte i ekološke kampanje uvidela važnost uspešne saradnje s različitim partnerima kao način da se pozitivno utiče na što veći broj pojedinaca i postigne zajednički cilj, a to je briga o ljudima i zajednici, te i ovaj projekat pokreće sa AMG i institucionalnim partnerima.
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!