na raskršću puteva
OTVARANJE AUTO-PUTA ZNAČAJAN JE DOGAĐAJ ZA ČAČAK! Jugović: Cena rada već raste, a biće i sve više INVESTITORA!
On dodaje i kako bi pokojni otac Vuka Jeremića da je živ bio zahvalan Vučiću na izgradnji auto-puta
Auto-put "Miloš Veliki" pušten je u saobraćaj u avgustu mesecu ove godine, a njegovi benefiti u rasterećenju u saobraćaju na jednoj od najopterećnijih putnih pravaca u Srbiji već su vidljivi.
Otvaranje deonice od Obrenovca do Preljine značajan je događaj za grad Čačak pre svega, ali i za Moravički okrug i ovaj deo Srbije.
Milun Todorović je rekao ovim povodom kako će Čačak narednih godina sa tri auto-puta biti kao "mercedesov" znak.
Bratislav Jugović, Čačnin i član Glavnog odbora SNS-a, rekao je za Espreso.co.rs kako je upravo ova deonica od Ljiga do Preljine, Čačku donela mnogo toga, poput nemačkih investitora “Forverka“ i “Viland eketrika“. Takođe, rekao je i to da cena rada u Čačku upravo zbog izgradnje auto-puta raste.
- Deonica do Obrenovca je završena pre nego što je bila puštena deonica od Obrenovca do Surčina. Već tom prvom deonicom u Čačku je skočila cena rada. Zato što se dolaskom "Forverka" u Čačak, koji će zaposliti 1.000 radnika, poslodavci se bore da radnici ostanu u njihovom preduzeću da ne odu tamo, odnosno da ne ostanu bez radnika. Tako da se benefiti auto-puta već osete. S druge strane interesovanje i domaćih i stranih investitora će biti sve veće. Treća stvar aerodrom "Morava". On jeste na teritoriji Kraljeva, ali je bliži Čačku nego Kraljevu za nekoliko stotina metara. Suštinski je na pola puta, tako da ga Čačani smatraju svojim aerodromom bez obzira što je na teritoriji susednog grada. Mislim čak i da je 100 metara tog aerodroma u Čačku. Ovaj aerodrom takođe daje razvojnu šansu gradu Čačku, zato što će proizvodi moći da se transportuju i avionom - objašnjava.
On dodaje i kako bi pokojni otac Vuka Jeremića da je živ bio zahvalan Vučiću na izgradnji auto-puta.
- Budući da je pokojni otac Vuka Jeremića Čačanin, on bi da je danas živ bio zahvalan Aleksandru Vučiću zbog ovog puta. Mnogi ljudi koji su iz Čačka žele da što pre stignu do Beograda. Verovatno bi tako i on želeo da može brzo da dođe do Beograda i poseti svog sina, svoju unuku itd. Stalno je govorio: "Da li će ikada da se uradi taj auto-put?" i sam je ukazivao sumnju u to da će se taj auto-put ikada završiti, pogotovo kada je njegov sin bio na vlasti. Tako da, da je on danas živ, možda ne bi bio Vučićev birač, ali bi mu bio zahvalan na izgradnji auto-puta. Ovaj auto-put je oslabio Boška Obradovića u Čačku, jer oni ne mogu da shvate da on kritikuje i da nije pohvalio jedan infrstrukturni projekat koji će u narednom periodu biti od velike koristi za njegove sugrađane - priča Jugović.
Ističe i to da je nedosanjani san svih građana Čačka i to da imaju svoj univerzitet, te kako je ovaj grad svojim položajem, a naročito sada sa postojanjem auto-puta izuzetno primamljiv za investitore.
- Čačak je postao najznačajnija tačka posle Beograda u Srbiji, jer imamo jedan krak koji će ići ka Pojacama, a drugi krak ide ka Beogradu i već se gradi auto-put prema Požegi pri čemu je to veoma teška deonica, sve će biti u vijaduktima ili tunelima. Nadam se da će braća Kinezi to da završe do kraja nove godine. Time se otvara mogućnost da se prema Zlatiboru ide brže. Tako da svi putevi i turizma i privrede idu kroz Čačak. Čačak ima neke fakultete koji su u sklopu Univerziteta u Beogradu. Možda će zvučati pretenciozno ono što ću da kažem, ali Čačku još samo nedostaje univerzitet. Sada ima sve i aerodrom i auto-puteve i jaku privredu i treba još da ima svoj univerzitet. Čačani imaju još taj nedosanjani san da imaju svoj univerzitet! Takođe, Čačak se nalazi na lepom mestu, pored jedne lepe reke. Okružen je planinama, a grad je ravan. To je nešto što investitori vole da vide. Gradovi koji su pored auto-puta, koji su ravni, odnosno čija je površina ravna i čiji teren nije nezgodan su Meka i Medina za investitore. Mislim da će određeni investitori iz Čačka, gde ubrajam: Auto Čačak, Uni promet, Progres inžinjering zbog izgradnje ovog auto-puta doživeti procvat i da će te jake kompanije zaposliti još radnika i da će plate biti veće. One se već sada povećavaju, kao što sam vam već pomenuo. Kada bi Čačak bio država za sebe, kada bi živeo od svog sopstvenog rada, poreza, kada bi se izdržavao od sopsvenog BDP-a itd. Bili bismo najbogatija tačka na Balkanu - zaključuje Jugović za Espreso.co.rs.
Podsetimo, obilaznica oko Čačka otvorena je 1976. godine, a pored nje su, ali i pored Ibarske i Jadranske magistrale otvorene brojne kompanije.
Ipak, ove saobraćajnice su odnele i veliki broj ljudskih života, tako da se očekuje da otvaranje auto-puta pruži i veću bezbednost učesnicima u saobraćaju.
Tekst je objavljen u sklopu projekta koji je sufinansiran od strane Grada Čačka. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.
Bonus video:
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!