Izbori na Tviteru: Evo ko najviše utiče na mišljenje glasača! (FOTO)

Ovog nema u anketama

Izbori na Tviteru: Evo ko najviše utiče na mišljenje glasača! (FOTO)

Izbori se približavaju, političari su se već razleteli po terenu da animiraju glasače, ali koliko to uopšte dolazi do očiju i ušiju građana? S obzirom na to šta se prati na društvenim mrežama reklo bi se da se ljudi informišu van klasičnih medija
Objavljeno: 18:18h

Zanimljvo istraživanje, koje je sprovela agencija Ninamedia, pokazalo je da korisnici Tvitera o izborima najviše saznaju od onih koji nemaju nikakve veze sa medijima. Espreso predlaže: Ovo su idealni slogani za političke partije na izborima! (MEME) Pri istraživanju su uzeti u obzir najaktivniji nalozi koji koriste ključne izborne reči (izbori, glasanje, opozicija, premijer, botovi, vođa, stranke i vodeći političari), kao i broj objavljenih tvitova. Na osnovu tih parametara došlo se do rezultata ko bi od njih mogao najviše da "dobaci" do glasača.

Tako su se ubedljivo na prvom mestu našle Kratke vesti koje, zapravo, nemaju nijednu svoju informaciju, već samo akumuliraju vesti sa različitih medija iz regiona. Na listi potom slede nalozi nekoliko klasičnih informativnih kuća, pa opet ne-medij - lider Pokreta Dosta je bilo Saša Radulović. Da su danas izbori: Vučić na zemlji, Radulović i Popović na web nebu! (FOTO) Od pojedinaca na listi koji rade posao medija su i: Marko Somborac, Nebojša Krstić, Milanko Krivokuća, Bojana Maljević (Skeri), Nenad Stamenković, voditelj Ivan Ivanović i još nekoliko veoma aktivnih tviteraša.

Ninamedia

Istraživanje je pokazalo i čiji se tvitovi najviše "retvituju" tj. prenose. Tu se jasno vidi da SNS-mašina "radi posao" jer su okupirali gotovo čitavu listu.

Ninamedia

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.