traga se za ubicom
BURAN ŽIVOT UBIJENOG NOVOSADSKOG BIZNISMENA: Amidža je znao da će ga smaknuti? Kod njega je pronađen DOKAZ za to!
Amidžić je zaokupio pažnju javnosti u regionu 2016. godine kada su mu Udruga hrvatskih branitelja i Hrvatsko ratno zrakoplovstvo zabranili da učestvuje na aeromitingu na sportskom aerodromu "Piket" u Sinju u Hrvatskoj
Potraga za ubicom Dragana Amidžića Amidže (55) i dalje je u toku i policija intenzivno radi na rasvetljavanju ovog slučaja koji liči na klasične mafijaške likvidacije. Inače, neidentifikovani počinilac sačekao je u nedelju uveče novosadskog biznismena ispred jednog kafića u Sremskoj Kamenici i upucao ga na parkingu.
Kako "Blic" saznaje, Dragan Amidžić je prilikom ubistva imao pištolj zadenut za pojasom.
– Istraga vodi u više pravaca i policija trenutno ispituje ljude iz njegovog bliskog okruženja u želji da sazna da li mu je u poslednje vreme neko pretio. Budući da je bio naoružan, policija ne isključuje mogućnost da je nosio pištolj zato što se osećao ugroženim. Ipak, to ostaje na nivou spekulacija zato što policiji zvanično niko nije prijavio pretnje. Ono što je izvesno jeste da nije uspeo ni da posegne za pištoljem jer je preminuo na licu mesta, odmah nakon što je ubica zapucao, a lekari Hitne pomoći mogli su samo da konstatuju smrt kada su izašli na teren – priča naš sagovornik uz napomenu da je parking na kome se desilo ubistvo pokriven sa više kamera te da se nada da će to policiji olakšati posao u pronalaženju počionioca zločina.
Inače, Amidžić je javnosti poznat kao vlasnik novosadskog hotela "Sajam", nekoliko ugostiteljskih objekata i benzinskih pumpi za koje se inicijalno i vezuje njegovo bogatstvo, a prema nezvaničnim informacijama, on je pozamašan imetak stekao devedesetih godina trgujući naftnim derivatima i tada mu je posao olakšavala činjenica da je bio u dobrim odnosima sa Markom Miloševićem, sinom tadašnjeg predsednika države Slobodana Miloševića.
Kako za "Blic" priča izvor iz policije, ubistvo Amidžića u ovoj fazi istrage teško je razjasniti jer je pokojni biznismen još pre par decenija sve svoje poslove preveo u legalne tokove.
- Ono što javnost zna jeste da je on poznavao skoro celu staru gardu novosadskih kriminalaca koja je bila aktivna devedesetih godina i da je često viđan sa njima u društvu, ali je operativnim radom bilo utvrđeno da ih nisu povezivale kriminalne radnje već ljubav prema skupocenim automobilima i luksuznom životu – priča naš sagovornik.
Podseća i da je Amidžić bio sklon narušavanju javnog reda i mira zbog čega je često dolazio u sukob sa policijom koja mu je zbog prirode dela mogla pisati samo prekršajne prijave.
- Amidžić je bio vlasnik nekoliko skupocenih automobila koje je često veoma brzo vozio kroz grad ne poštujući ograničenje brzine. Stariji Novosađani sećaju se da je on prvi u grad dovezao „ferari“ i da je sa njim često noću divljao po ulicama. Svoju neobuzdanu ljubav prema brzini krunisao je kupovinom aviona „galeb“, kojim je isto pravio problema građanima jer je izvodio akrobatske letove veoma nisko iznad grada i novosadskog kupališta Štrand – priseća se naš izvor.
"Blic" je pisao o njegovim bahatim letovima iznad grada od kojih je jedan posebno razljutio tadašnje gradske vlasti kada je tokom mitinga Demokratske stranke Amidžić grmeo iznad skupa svojim avionom tokom govora tadašnjeg lidera DS Borisa Tadića. Nakon toga je došao u sukob sa gradonačelnikom Novog Sada Igorom Pavličićem, koji je zbog tog incidenta pokušao da izdejstvuje oduzimanje dozvole za letenje Amidžiću u Direktoratu za kontrolu civilnog vazduhoplovstva.
Tada je Amidžić Pavličića verbalno napao u jednom kafiću i izvređao ga, a čitav slučaj završio se tako što mu je Direktorat za kontrolu civilnog vazduhoplovstva izrekao samo novčanu kaznu i opomenu.
Amidžić je inače i vlasnik skupocenih glisera i motora, a u javnosti će ostati upamćen i po sumanutoj vožnji vojnog tegljača – guseničara po trkačkoj stazi Mišeluk, koja je van sezone otvorena za saobraćaj i važi za stecište novosadskih bajkera i ljubitelja brzih kola.
Policija mu je tada napisala krivičnu prijavu zbog bahate vožnje vojnog oklopnog vozila bez dozvole i uništavanja državne imovine.
Zabranjen u Hrvatskoj
Amidžić je zaokupio pažnju javnosti u regionu 2016. godine kada su mu Udruga hrvatskih branitelja i Hrvatsko ratno zrakoplovstvo zabranili da učestvuje na aeromitingu na sportskom aerodromu "Piket" u Sinju u Hrvatskoj.
Amidžić se "galebom G2" uputio u Sinj na poziv kolega pilota iz tog grada i umesto da poleti i prikaže akrobacije, doživeo je da njegov avion čuva policija u hangaru daleko od očiju javnosti. Članovima Udruženja branitelja iz Sinja zasmetalo je to što je, kako su rekli, "galeb" tip aviona koji je JNA koristila u ratnim sukobima devedesetih u Hrvatskoj, ali i to što je obeležen petokrakom.
- Žao mi je što nisam leteo, zbog publike i organizatora, ali nisam ljut - izjavio je tada Amidžić za "Blic".
(Espreso.co.rs/Blic.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!