nova odluka
PUTNICI KOJI SU OSTALI BEZ UPLAĆENIH ARANŽMANA BIĆE OBEŠTEĆENI: Ministarka objasnila šta nakon stečaja!
Kada je reč o stečajevima agencija, tu je postojanje licence koja podrazumeva ili polisu osiguranja ili bankarsku garanciju, sigurnost putnicima da će biti obeštećeni
Putnicima koji su zbog stečaja turističkih agencija ostali bez uplaćenih aranžmana šteta će biti nadoknađena ili iz polisa osiguranja ili bankarskih garancija, kaže ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić.
"Sve turističke agencije koje imaju licencu su osigurane i imaju ili polisu osiguranja ili bankarsku garanciju i to putnicima garantuje da će im sredstva koja su uplatili biti vraćena", pojašnjava Matić.
Ona navodi da putnici i u ovim slučajevima mogu da se obrate turističkoj inspekciji ali njena nadležnost se više tiče situacija koje su vezane za neko nezakonito postupanje.
Kada je reč o stečajevima agencija, tu je postojanje licence koja podrazumeva ili polisu osiguranja ili bankarsku garanciju, sigurnost putnicima da će biti obeštećeni.
(Espreso/Tanjug)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!