Važno
IMATE PROBLEM SA OTVARANJEM NALOGA NA PORTALU E-UPRAVA? Više od 100 gradova i opština je NAŠLO REŠENJE
Uz ličnu kartu, građani će na šalteru dobiti korisničko ime i lozinku
Više od 100 gradova i opština u Srbiji imenovalo je administratore i šalterske službenike koji će građanima pomagati u otvaranju naloga na Portalu eUprava i omogućiti da iz svoje fotelje zakažu termin za izdavanje ličnih dokumenata, plate porez na imovinu, dobiju rešenje iz katastra u svoje eSanduče, upišu dete u vrtić ili školu ili obave neku od preostalih 500 usluga koje nudi Portal.
Naled u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu, uz finansijsku podršku Evropske banke za obnovu i razvoj, sprovodi projekat unapređenja elektronske dostave dokumenata građanima i privredi od strane organa javne uprave. Deo projekta čini i inicijativa, koju je podržalo Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, da se otvaranjem naloga na Portalu eUprava omogući što većem delu stanovništva da postanu eGrađani i administrativne poslove obavljaju elektronski.
- Otkako je 30. decembra upućena inicijativa lokalnim samoupravama da imenuju administratore i šalterske službenike, do sada je to učinilo 106 gradova i opština - kaže direktor Kancelarije za IT i eUpravu, dr Mihailo Jovanović. - Zajedno s NALED-om sada radimo na osnaživanju kapaciteta lokalnih samouprava kako bi postale elektronski servis građana i kako bi unapredile rad u digitalnom okruženju. Posebnu pažnju posvećujemo upoznavanju građana sa uslugama elektronske uprave i njihovom ohrabrivanju da te usluge više koriste kao što to čini već milion registrovanih građana na Portalu eUprava -
Uz ličnu kartu, građani će na šalteru dobiti korisničko ime i lozinku, kao i instalaciju aplikacije na mobilnom telefonu i službenici će im objasniti osnovne funkcionalnosti i način rada portala. Pored otvaranja naloga, građani će dobiti i odštampane podatke za svaki sledeći ulazak na Portal.
(Espreso / Novosti)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!