Bitno za sve korisnike
Sve što ste želeli da pitate nakon prodaje Komercijalne banke
Do spajanja, obe banke će postepeno prilagođavati svoju cenovnu politiku, tako da će biti potpuno usklađene pri spajanju
“Porodice rastu i razvijaju se, a i naša je sledila taj isti put. Sa ponosom želimo toplu i srdačnu dobrodošlicu našim novim kolegama i klijentima iz Komercijalne banke u NLB Grupu,” rekao je predsednik Uprave NLB-a Blaž Brodnjak krajem decembra, nakon što je slovenačka NLB, matična banka najveće bankarske grupe sa sedištem u ovom regionu, zvanično postala vlasnik Komercijalne banke. Za mnoge klijente koji se sada pitaju šta će biti sa njihovim bankarskim uslugama, NLB ima jednostavan i direktan odgovor: kratkoročno gledano, neće biti nikakvih promena u redovnom poslovanju sa našim klijentima.
Komercijalna Banka i NLB Banka Beograd nastaviće da rade kao zasebne banke sve do pravnog spajanja. Klijenti će moći neometano da koriste sve usluge, a svi depoziti, krediti i računi ostaju aktivni pod istim uslovima. U predstojećim nedeljama, na raspolaganju klijentima obe banke, kao i svima koji žele da postanu deo NLB porodice, biće obiman paket dobrodošlice, uključujući i besplatno korišćenje bankomata obe banke, kao i bankomata svih članica NLB Grupe.
Prikupili smo nekoliko najčešćih pitanja i odgovora koja zanimaju klijente. Ali, kao i do sada, možete se slobodno obratiti svojoj ekspozituri ili svom ličnom bankaru za sva dodatna pitanja.
Hoću li morati da promenim mobilnu aplikaciju/Internet banku/kartice?
Ne, nema potrebe. Moći ćete da nastavite da koristite standardne usluge i postojeće kartice. S obzirom na to da smo posvećeni izgradnji najboljeg korisničkog iskustva za naše klijente, u narednim godinama ćemo vam ponuditi unapređenu i napredniju mobilnu/veb platformu koja će sigurno biti jedna od vodećih na tržištu, a svakako ćemo vas i blagovremeno obavestiti o svim promenama.
Da li će naknade za usluge u obe banke ostati iste ili će se promeniti?
Do spajanja, obe banke će postepeno prilagođavati svoju cenovnu politiku, tako da će biti potpuno usklađene pri spajanju.
Da li ću morati da dolazim u ekspozituru da bih dobio novi ugovor, usluge?
U potpunosti smo posvećeni izgradnji moderne i digitalizovane banke, pa ćemo se potruditi da vam omogućimo da najveći deo poslova završite bez dolaska u banku. Ovaj proces će biti postepen i za određene usluge ćete i dalje morati da dođete u ekspozituru. U narednom periodu ćemo konstantno unapređivati kvalitet usluge i to posebno u domenu digitalizacije.
Da li će moja ušteđevina i dalje biti sigurna sada kad je KB u stranom vlasništvu?
Vaša štednja će, naravno, i dalje biti sigurna. NLB je najveća regionalna bankarska grupa koja je u potpunosti posvećena pružanju najkvalitetnijih usluga našim klijentima. Takođe smo jedan od vodećih investitora u našem regionu, i nastavićemo punu podršku srpskoj ekonomiji i rastu lokalnih kompanija i preduzeća.
Mogu li da mešam i spajam usluge i proizvode Komercijalne Banke i NLB Banke Beograd bez dodatnih troškova (mogu li biti klijent KB, ali koristiti NLB Pay?)
Tu mogućnost ćete imati, uz prethodno otvaranje računa u sestrinskoj banci. Trenutno smo u pripremi određenih pogodnosti za nove klijente, gde ćete u narednom periodu moći da otvorite račun u našoj sestrinskoj banci pod povoljnijim uslovima. Na ovaj način ćete moći da koristite sve usluge obe banke i moći ćete odabrati najpovoljnije uslove različitih usluga i proizvoda obe banke. Nakon spajanja, vaši računi će biti integrisani, a vi ćete imati samo jedan račun u integrisanoj banci.
Kome da se obratim u slučaju da imam dodatna pitanja?
Kao i do sada, možete kontaktirati svoju ekspozituru. Klijentima Komercijalne bankena raspolaganju je Kontakt centar na broju telefona: +381 11 20 18 600 ili 0700 800 900 i imejl adresi: kontakt.centar@kombank.com; a klijentima NLB Banke Beograd na broju telefona: +381(0)11 715 15 22, e-mailom na: info@nlb.rs ili putem četa na veb sajtu: www.nlb.rs.
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!