DOBRO PROČITAJTE
NARODNA BANKA SRBIJE JE IZDALA VAŽNO SAOPŠTENJE: Ovo se tiče SVIH NAS dok traje VANREDNO STANJE
Za konsultacije ili slanje dokumentacije bankama NBS preporučuje elektronsku poštu, društvene mreže i usluga bankarskih kontakt centara
Zbog rizika od širenja zaraze COVID-19 i vanrednog stanja Narodna banka Srbije organizovala je rad u posebnim uslovima kojima se obezbeđuje nesmetano obavljanje i kontinuitet svih ključnih funkcija, saopšteno je danas.
NBS navodi da to uključuje nesmetano obavljanje platnog prometa, sprovođenje monetarnih i deviznih operacija, kao i sve druge aktivnosti kojima se omogućava nesmetano funkcionisanje finansijskog sistema i obavljanje poslova koji se tiču ostvarivanja ciljeva i funkcija.
U cilju preventivne zdravstvene zaštite građana dok traje vanredno stanje neće se održavati stručne obuke, polaganja ispita, niti bilo kakve manifestacije u organizaciji Narodne banke Srbije.
Centar za posetioce - izložbeni prostor, Biblioteka i Arhiv Narodne banke Srbije neće neposredno biti dostupni za posetioce, odnosno spoljne korisnike, a u NBS se neće održavati sastanci sa strankama - osim po potrebi.
Kontakti, saradnja i komunikacija sa strankama odvijaće se elektronski i preko video-konferencijskih poziva ili na sličan, zdravstveno bezbedan način, u meri u kojoj je to moguće.
Preporučuje se bezgotovinsko plaćanje
NBS preporučuje bezgotovinska plaćanja uključujući i nedavno uvedenim QR kodom na prodajnim mestima, korišćenje usluge elektronskog i mobilnog bankarstva kako bi se izbegao odlazak u poslovne jedinice odnosno na šaltere.
Za konsultacije ili slanje dokumentacije bankama NBS preporučuje elektronsku poštu, društvene mreže i usluga bankarskih kontakt centara.
Narodna banka Srbije saopštila je da će nastaviti intenzivnu komunikaciju s poslovnim bankama i ostalim pružaocima finansijskih usluga kako bi se obezbedilo adekvatno upravljanje operativnim rizicima.
Unutar NBS preduzete su mere zdravstvene zaštite i bezbednosti koje se sprovode i na nivou države.
Korisnicima finansijskih usluga i dalje je dostupna mogućnost podnošenja pritužbi/prigovora na rad davaoca finansijskih usluga preko službene interenet adrese, a NBS u cilju zaštite javnog zdravlja dok traju vanredne okolnosti gradjanima savetuje da isključivo ovaj način podnose pritužbe, a mejl adrese NBS ostaju otvorene za upite.
Bonus video:
(Espreso.co.rs /Agencije)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!