sramota
NARUČIŠ JEDNO, STIGNE TI NEŠTO SASVIM DESETO! A kad im tražiš pare nazad... OVAJ SRBIN SE OPEKAO U ONLAJN TRGOVINI
Dosta je korisnika koji su se "opekli" kupujući preko neproverenih online profila
Kupovina preko interneta nije nikakva novost. Na hiljade Instagram i Fejsbuk profila nude svoje usluge i proizvode, koje možete naručiti iz udobnosti vašeg doma. I ta kupovina uglavnom bude uspešna, a klijenti zadovoljni.
No, šta učiniti kada se desi nešto savim suprotno?
Dosta je korisnika koji su se "opekli" kupujući preko neproverenih online profila. Iako za malu količinu novca možete naručiti fine krpice ili druge proizvode, isto se tako možete šokirati kada ti proizvodi stignu.
Naravno, u prvi mah pomislite da to što ste pazirili, vratite. Bilo za uplaćeni novac, bilo za nešto drugo, po mogućstvu, bolje.
Ali, kada se prodavaci naprave ludi, kada se ogluše o vaše poruke ili vas blokiraju, tada stvari prevazilaze granicu dobrog ukusa i jasno je da se radi o bezobrazluku.
Jednu takvu situaciju, nezadovoljni kupac je podelio na svom Fejsbuk profilu.
On je naime, naručio majice sa slike, no stiglo je nešto sasvim drugačije.
Moglo bi se, eventualno, reći da se radi o sličnim proizvodima ali odevni predmeti koji su mu stigali na kućnu adresu, nisu ni izbliza onima sa slike.
- Naručiš stvari sa slike, dobiješ nešto što nema veze sa tim. A kada tražiš svoj novac nazad, jer odeća nije ista kao na slici..oni te blokiraju, napisao je uz priložene fotografije.
Dotični je očigledno bio jako iznerviran kada se odlučio na ovakav potez, ali i sa pravom.
U more online butika i prodavnica uvek obratite pažnju na komentare korisnika. Ukoliko prvi put naručujete sa određene stranice, tražite da vidite kako predmet koji želite, izgleda kada se slika uživo.
I uvek budite obazrivi, kako ne biste postali žrtva prevare, kao ovaj mladić.
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!