trgovci se dovijaju na sve načine
"OD KAD SMO BAŠ OVOLIKO BEDNI": Lopovski život na VISOKOJ NOZI "košta" KUPCE! Sve više ZAKLJUČANIH artikala! (FOTO)
Jedan Nišlija naveo je da u marketu u Nišu stoje prazne limenke kafe, jer je sadržaj pokraden, a trgovci namerno na rafovima ostavljaju prazne limenke
Trgovci na sve načine pokušavaju da "doskoče" lopovima. Zato se u skoro svim marketima i većim trgovinskim lancima mogu videti zujalice, bravice, kamere, plastične kutije...
Lista stvari koja je na meti lopova iz meseca u mesec postaje sve duža, a trgovci se dovijaju na sve načine da prate "nove trendove" u lopovluku.
Potrošači se zato neretko nađu u neprijatnoj situaciji, a ovakav vid zaštite proizvoda otežava i usporava kupovinu.
Na meti je sve što može lako da se iznese, a alkohol se posebno izdvaja. Osim pića, sve traženije su brendirane kreme, četkice, paste za zube, konzerve....
Sve što je u rangu skupih proizvoda, lopovima je veoma izazovno. Zato smo neretko svedoci istog prizora u svim supermarketima - zaključane bombonjere, flaše alkoholnih pića i ribljih konzervi "brenda za bogate"
Uz pitanje "Od kada smo baš ovoliko bedni", na Reditu je podeljena fotografija rafa u jednom marketu na kome se svi proizvodi poznatog brenda nalaze u kutijama.
Korisnici ove društvene mreže podelili su iskustva svoja iskustva iz marketa:
Jedan Nišlija naveo je da u marketu u Nišu stoje prazne limenke kafe, jer je sadržaj pokraden, a trgovci namerno na rafovima ostavljaju prazne limenke. Naime, na taj način pokušavaju nasamariti lopove koji će se "uhvatiti" za proizvod u kome nema ništa.
Na ovo se nadovezala Beograđanka koja je rekla da u jednom supermarketu limenke kafe stoje bez poklopca, a na kasi se dobija poklopac ako se kupac odluči za taj proizvod. Na ovaj način lopov koji krade robu radi preprodaje biće sprečen u toj nameri.
"Bila sam zapanjena kad sam videla zaključan puter. Neki su čak bili i na akciji po 100 i nešto din. Skoro sam videla i neku kafu da su zaključali. Ali tipa, zaključana neka od 200 i nešto, a bleji pored nezaključana od 400 i nešto... Ne kapiram", navela je druga korisnica Redita.
Većina velikih trgovinskih lanaca ima senzormatike na vratima i zujalice na proizvodima koji štite od "redovnih" kradljivaca.
Međutim, vispreniji lopovi imaju način da doskoče tako što zalepe alu-foliju preko i onda se alarm ne uključuje.
Zato su se trgovci dosetili ovih zaštitnih kutija koji definitivno otežavaju kupovinu poštenim potrošačima.
Šta vi mislite o ovome? Pišite nam u komentarima.
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!