JUGOSLOVENSKA PROIZVODNJA
"JUGA" I DALJE VOZE PO AMERICI: Evo i koliko ljudi, IZNENADIĆETE SE!
Lako je zaključiti da većina otpada na očuvane kolekcionarske primerke, a tu sigurno značajan udeo ima i najatraktivnija Cabrio verzija
Iako su od „posla veka“ prošle decenije, nekadašnji ponosi jugoslovenske autoindustrije još uvek voze, i to u nemalom broju.
Od skoro 750.000 proizvedenih primeraka u izvoz je otišla trećina proizvodnje, a u SAD-u je završilo tačno 141.511 jugića. Uvoz je krenuo polovinom osamdesetih, a zadnji primerak je preko bare prešao 1992. godine. Sada zahvaljujući kompaniji Experian znamo koliko se njih još uvek vozi američkim putevima, i to registrovanih.
Za početak recimo da ih je više nego na primer Renoa, kojih je u Americi trenutno tek 197. Drastično više ih je i u odnosu ne egzotični, ali popularni Bugati. Naime, u SAD-u je trenutno 408 juga.
Lako je zaključiti da većina otpada na očuvane kolekcionarske primerke, a tu sigurno značajan udeo ima i najatraktivnija Cabrio verzija. U svakom slučaju radi se o pristojnom broju 30ikusur-godišnjaka s obzirom na to da su ga mnogi smatrali „nagorim automobilom na svetu“.
Inače, američkim putevima trenutno se vozi 283.794.368 automobila. Najviše je Fordova, 43.216.100, a potom slede Ševrolet s 39.815.092 primeraka i Tojota s 35.187.246 automobila.
Vratimo li se evropskoj „egzotici“ treba istaći da u Americi ima 630 Pežoa, ali i čak 3135 Opela, i to navodno većinom GT-a, Manti i sličnih atrakcija. Lanča je zastupljena s 97 primeraka, Trijumf sa svega 141 primeraka.
(Espreso/Krstarica)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!