OBRATITE PAŽNJU
ŠTA DA RADE GRAĐANI KOJI JOŠ UVEK NEMAJU GREJANJE: Oglasio se izvršni direktor Beogradskih elektrana
Građani, koji imaju problema sa grejanjem se žale da je nemoguće dobiti kol centar "Beogradskih elektrana".
Izvršni direktor za distribuciju toplotne energije u JKP "Beogradske elektrane" Vladan Pavlović rekao je za RTS da su od početka grejne sezone imali preko četiri hiljada prijava kvarova, odnosno reklamacija, ali da je to uobičajan broj, te da ekipe rade po prioritetima.
Građani, koji imaju problema sa grejanjem se žale da je nemoguće dobiti kol centar "Beogradskih elektrana".
Na pitanje koliko su juče "Beogradske elektrane" imale poziva preko kol -centra, Pavlović odgovara da je bilo preko 600 prijava, ali da je to uobičajeno tokom sezone.
Prema njegovim rečima, u proseku imaju 691 reklamaciju dnevno, a od početka grejne sezone ukupno 4.145.
- Trenutno imamo osam operatera. Prosečno se čeka oko jedan minut i deset sekundi, takvu informaciju imam - kaže Pavlović.
Novinarki koja je u programu uživo pozvala kol centar "Beogradskih elektrana", posle tri minuta javila se operaterka koji je rekla da su danas imali više od 600 poziva. Objasnila je da se građani uglavnom žale da nemaju grejanje, kao i da su većinom pojedinačna isključenja.
Dodala je imaju sve manje reklamacija na cele objekte, te da imaju dovoljno ekipa da ih poprave.
Na pitanje kako neko može da reši problem sa grejanjem ukoliko ne može da dobije kol centar "Beogradskih elektrana" i prijavi kvar, Pavlović kaže da imaju 67 ekipa koje otklanjaju kvarove u Beogradu, ali osam operatera.
- Kada neko pojedinačno nema grejanje, njemu je sto odsto problem. Mi to shvatamo. Svakog jutra se dobijaju izveštaji gde postoje poremećaji koji su građani prijavili ili koje smo mi primetili iz parametara koje pratimo. Ujutru se raspoređuju ekipe po hitnosti slučaja - objašnjava Pavlović.
Dodaje da se prvo ide u dečje objekte, vrtiće, škole, kao i staračke domove.
- Obilazimo sve škole. Na prvom mestu nam je da te objekte uvedemo u regularno grejanje, a posle toga idemo po prioritetu. Prioriteti su curenja, bez obzira da li su na kućnim grejnim instalacijama, jer to može da izazove da više objekata nema grejanje - zaključuje Pavlović.
Bonus video
(Espreso/Alo)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!