pogrešno obračunat dug
PENZIONERU IZ SOMBORA VEĆ 2 GODINE ZBOG GREŠKE ISKLJUČENA STRUJA: Pokrenut je postupak da se problem reši
Zbog toga zaštitnik građana traži da ga EPS u roku od 15 dana obavesti kada je penzioneru iz Sombora obustavljena isporuka električne energije i koliko je iznosio njegov dug za isporučenu struju u momentu obustave.
Posle saznanja iz medija da jedan penzioner iz Sombora više od dve godine živi bez struje koja mu je isključena zbog pogrešno obračunatog duga, što je utvrdio i sudski veštak, zaštitnik građana je pokrenuo postupak kontrole zakonitosti i pravilnosti rada javnog preduzeća „Elektroprivreda Srbije“ Beograd, ogranak „EPS Snabdevanje".
Zaštitnik građana je iz medija došao i do informacija da je u sudskom postupku koji se vodi pred Osnovnim sudom u Somboru sudski veštak podneo nalaz i mišljenje kojim je ustanovljeno da je u spornom periodu penzioner mogao potrošiti električnu energiju u mnogo manjoj vrednosti, ali da mu ni nakon toga nije obnovljena isporuka struje, iako je to više puta zahtevao.
Zbog toga zaštitnik građana traži da ga EPS u roku od 15 dana obavesti kada je penzioneru iz Sombora obustavljena isporuka električne energije i koliko je iznosio njegov dug za isporučenu struju u momentu obustave.
Zaštitnik građana dalje od EPS traži odgovore da li su tačni navodi da je sudski veštak u postupku koji se vodi pred Osnovnim sudom u Somboru podneo nalaz da je vrednost utrošene električne energije znatno niža i kada je to učinio, kao i da li je nakon toga „Elektroprivreda Srbije“ Beograd preduzimala bilo kakve radnje u cilju nastavljanja isporuke električne energije.
Bonus video:
(Espreso/FoNet)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!