KORONA RAZORILA RIBARE
PANDEMIJA RAZORILA PRODAJU RIBE: Porodica Đoković se spasila u zadnji čas, evo i kako! (FOTO)
U svom ribnjaku Dragana i njen suprug angažovali su se 24 sata, sedam dana u nedelji, ali zarada je izostala jer su njihovi glavni kupci mahom ribarnice, restorani i hoteli koji su više više bili zatvoreni nego radili
Epidemija korona virusa pogodila je male i lokalne preduzetnike, a ova godina bila je izuzetno teška za porodicu Đokić iz Kosjerića , koji u selu Seča Reka već devet godina gaje pastrmku u čistoj vodi reke Tmuše i netaknutoj prirodi.
U svom ribnjaku Dragana i njen suprug angažovali su se 24 sata, sedam dana u nedelji, ali zarada je izostala jer su njihovi glavni kupci mahom ribarnice, restorani i hoteli koji su više više bili zatvoreni nego radili.
„Pandemija izazvana virusom Covid-19 znatno je umanjila ribnjaku prodaju, kako ka hotelima i restoranima, koji su i sami smanjili obim svog rada, tako i ka fizičkim licima. Naravno, ribnjak i dalje uzgaja ribu, ali je plasman veoma otežan“, izjavila je Dragana Đokić.
Ruku pomoći ovoj porodici u novembru mesecu pružila je Atlantik grupa koja je otkupila pastrmku od ribnjaka Đokić, a koja će se koristiti za novi riblji naziv i imaće naziv – Kosjerićka pastrmka.
“Ova saradnja je od velikog značaja za ribnjak. Kroz ovu saradnju u ovim teškim uslovima moći ćemo da plasiramo svoju ribu. Samim plasmanom, održava se prodaja već odgajene ribe, a ribnjak može da razmišlja i o ulaganjima za narednu godinu, što je pre ove dogovorene saradnje bilo pod znakom pitanja,“, istakla je Dragana.
Velike kompanije su prepoznale priliku za pomoć, kao i poslovnu priliku, jer novi namaz brenda Argeta nesumnjivo ima veliki tržišni potencijal.
„Ova priča govori puno više od razvoja novog ukusa, što dokazuje i činjenica da su se kompanije odrekle profita. Posvećeni smo pružanju podrške proizvođačima koji za svoje proizvode koriste domaće sirovine izuzetnog kvaliteta. Naši potrošači su sve više naklonjeni domaćim proizvodima u kupovini, tako da su i oni značajna podrška domaćoj privredi. Zbog toga nam je važno da proizvod koji ćemo ponuditi kupcima bude dobrog kvaliteta i dostupan po pristupačnim cenama za sve, a Kosjerićka pastrmka to i pokazuje”, izjavila je Violeta Kovačević, generalni direktor Merkator-S i dodala da se kompanija uključila u projekat "Podržavamo lokalno" jer već godinama unazad pruža podršku domaćoj privredi.
Menadžment naglašava da je u ovom izuzetno teškom vremenu dragocena saradnja između kompanija - ne samo većih, već i saradnja velikih kompanija sa manjim, koja je presudna za uspešno rešavanje stvarnih ekonomskih problema u zemlji. Ovakve saradnje mogu doneti mnogo pozitivnih promena u lokalnom okruženju, održati radna mesta, promovisati aktivnu lokalnu zajednicu i, pre svega, vratiti nadu u bolje sutra.
(Espreso.co.rs/RINA)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!