NOVA PREVARA KRUŽI SRBIJOM: Kupujemo ono što piše, ali ne dobijemo ono što hoćemo!
Prodavnica, Foto: Printscreen/jutjub

ovo nam rade

NOVA PREVARA KRUŽI SRBIJOM: Kupujemo ono što piše, ali ne dobijemo ono što hoćemo!

Većina kupaca uglavnom pazari po navici određeni brend

Objavljeno:

Čokolade nisu jedini primer, već su se i kod drugih proizvoda pakovanja smanjila, pa tako na primer, supe koje su nekad upakovane za četiri tanjira, sada su za tri, jogurt nije od 200 mililatara već 180, deterdžent koji je nekada bio u pakovanju u litru, smanjen je na 700 ili 800 mililatara, ili sa 500 na 400...

Iako uredno na poleđini piše tačna gramaža proizvoda, ono što zavara kupca je cena koja nam ne signalizira da ćemo dobiti manje proizvoda.

Većina kupaca uglavnom pazari po navici određeni brend, ali se u najvećem broju slučajeva ne informiše koje je zapravo gramaže proizvod koji kupuje.

Proizvođače ovakve poteze uglavnom pravdaju time da se navodno smanjila potrošnja , odnosno potreba da određeni proizvod ima klasičnu težinu na koju smo navikli, kažu u Centru za zaštitu potrošača.

foto: Profimedia

"Iako proizvođači na taj način nisu prekršili zakon, oni potrošače dovode u zabludu da kupuju proizvod od 100 grama, a zapravo kupuju manji. Osim gramaže, ništa se nije promenilo, ni ukus, ni boja, ni pakovanje, sve je isto. "

Sve su to trikovi da se da se proda roba, a u pitanju je isti brend, isti proizvod, isti izgled pakovanja,a li sa manjom gramažom i istom cenom koja je bila kod veće gramaže, a poneka i višom - ispričala je Vera Vida iz Centra za zaštitu potrošača.

- Ne obraćam pažnju nikad na čokoladu , ali ih kupujem kao poklon ili za posluženje. Kupila sam skoro četiri čokolade od 90 grama. Zaista vizuelno izgledaju identično kao 100 grama, ali je ipak gramaža manja. Zaista treba voditi računa, posebno ako nosite kao poklon! - navodi Nišlijka Milica Živković.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Blic)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.