nema više čekanja na šalterima
NAJVEĆI U REGIONU: RFZO otvorio Nacionalni kontakt centar! Ovo su brojevi telefona: 011/2053-683, 0700 333 443
Građani sada na jednostavan i lak način mogu dobiti sve neophodne informacije u vezi sa ostvarivanjem svojih prava
RFZO otvorio je Nacionalni kontakt centar, gde će osiguranici telefonskim pozivom moći da dobiju sve neophodne informacije o svojim pravima iz zdravstvenog osiguranja.
Građani sada na jednostavan i lak način mogu dobiti sve neophodne informacije u vezi sa ostvarivanjem svojih prava iz obaveznog zdravstvenog osiguranja putem Nacionalnog kontakt centra RFZO-a.
Na broju telefona 011/2053-683 građani će u direktnom razgovoru sa operaterima RFZO-a moći da se informišu o svim informacijama i potrebnoj dokumentaciji za lečenje u inostranstvu.
U probnoj fazi trenutno je i broj 011/735-0900 putem kojeg će svi zainteresovani moći da dobiju informacije o zdravstvenom osiguranju i uslugama koje se pružaju na teret zdravstvenog osiguranja.
Cena poziva oba telefonska broja (iz fiksne telefonije) je po ceni lokalnog poziva, a radno vreme info-linije je svakog radnog dana od 07:30 - 15:30.
Osiguranici infomacije o zdravstvenim karticama, listama čekanja, lečenju u inostranstvu, informacije o zdravstvenom osiguranju, putnom osiguranju, mogu dobiti pozivom na brojeve telefona 0700 333 443 poceni lokalnog poziva , 011 735 0 900 peko poziva sa mobilnog telefona i 011 2053 683 direktna linija za lečenje u inostranstvu.
- Ranije su se građani zvali broj telefona ispostave filijale na opštini na kojoj su prijavljeni. Kako je broj stranaka veliki na šalteru, ljudi su izgubli veru u naše brojeve telefona u ispostavama. Gužve su se stvarale, a ljudi su gubili strpljene i odlazili kući bez informacija. To je bio glavni okidač za formiranje Nacionalnog kontakt centra. Odlučili smo d asve ostale telefone za informacije u svim ispostavama isključimo i da osiguranici što pre dobiju informaciju, i da ih sklonimo sa šaltera - kaže direktor IT sektora RFZO Marko Jovanović.
On kaže da su operateri koji trenutno rade u kol centru podeljeni po sektorima, jer RFZO pruža širok broj usluga.
- Svih 40 radnika u kol centru su ranije radili na šalterima i vrlo dobro znaju kako pomoći osiguranicima. Podeljeni su na šest grupa . U zavisnoisti od toga kojim outem je kroz govorni automat korisnik došao do operatera na njegov poziv će odgovoriti adekvatan operatzer. To su ljudi koji znaju sve , a mi smo se potrudili da sve podignemo na viši nivo - dodaje on.
Informacije koje osiguranici mogu dobiti su:
* Opšte informacije o zdravstvenom osiguranju
* Inostrano osiguranje
* Putno osiguranje
* Zdravstvene kartice
* Liste čekanja
* Lečenje u inostranstvu
- Kontakt centar RFZO je na usluzi skoro sedam miliona osguiranih lica u Republici Srbiji čime je postao najveći kontakt centar u Regionu.
BONUS VIDEO:
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!