![KREATIVNA INDUSTRIJA VAŽNA ZA RAZVOJ REGIONA: Biznis lideri McCann Worldgroup u Beogradu](/data/images/2018/10/26/14/449789_srdjan-saper-osnivac-i-f-mccann-grupe-na-konferenciji_ls.jpg)
PRVI PUT U PRESTONICI SRBIJE
KREATIVNA INDUSTRIJA VAŽNA ZA RAZVOJ REGIONA: Biznis lideri McCann Worldgroup u Beogradu
“Ovaj sastanak je važan ne samo što učitava Beograd na mapu svetske marketinške scene, već i pomaže razvoj kreativne industrije u Srbiji i regionu"
O kreativnoj industriji kao rastućoj privrednoj grani razgovarali su u Beogradu vodeći stručnjaci iz sveta marketinga koji posluju u okviru McCann Worldgroup. Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe i domaćin ovog skupa koji je prvi put održan u Beogradu, kaže da je ovo bila prilika za razgovor o budućnosti marketinga.
![I&F McCann Grupa](/data/images/2018/10/26/14/449787_image001_ff.jpg?ver=1540557523)
“Ovaj sastanak je važan ne samo što učitava Beograd na mapu svetske marketinške scene, već i pomaže razvoj kreativne industrije u Srbiji i regionu. U Srbiji kreativna industrija već učestvuje sa 7 odsto BDP i zapošljava na desetine hiljada ljudi. Digitalizacija je kreativnoj industriji dala dodatni zamah i važna je za razvoj celog regiona. Kada govorimo o budućnosti marketinga, ona je tamo gde i prošlost – u kreativnosti. Što ideje budu bolje, odnosno ukoliko uspevaju da pokrenu emocije, to će i kampanje biti bolje”, rekao je Srđan Šaper.
![Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe](/data/images/2018/10/26/14/449791_srdjan-saper-osnivac-i-f-mccann-grupe_ff.jpg?ver=1540557638)
Nanet Dufor, predsednica zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup Njujork, navodi da je izuzetna prednost biti deo jedne velike globalne mreže kao što je McCann.
![Nanet Dufor, predsednica zadužena za vođenje globalnih klijenata iz McCann Worldgroup](/data/images/2018/10/26/14/449793_nanet-dufor-predsednica-zaduzena-za-vodjenje-globalnih-klijenata-iz-mcca..._ff.jpg?ver=1540557719)
“Znanje stečeno na jednom mestu prenosimo na sve naše agencije. Zato smo važni i za globalne brendove, jer je njima neophodna naša povezanost i znanje sa mnogo različitih tržišta. Potrošači traže lokalni pristup. Ako razumete lokalnu kulturu i ulogu brenda za koji radite, onda možete praviti efektivne marketinške kampanje koje daju rezultate. Morate imati lokalni uvid i globalnu širinu”, zaključuje Nanet.
Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija, kaže da je jasno da postajemo informisaniji jer je živimo u doba podataka, ali da je potrebno znanje i snaga da se ti podaci obrade.
![Mark Lund, direktor McCann Worldgroup Velika Britanija na sceni](/data/images/2018/10/26/14/449795_mark-lund-direktor-mccann-worldgroup-velika-britanija-na-sceni_ff.jpg?ver=1540557777)
“Mislim da će podaci ojačati, a ne zameniti ljudsku empatiju i kreativnost. Brendovi su nam važni jer predstavljaju set vrednosti koje želimo da delimo i učinimo ih delom našeg života. Dobar marketing se ogleda kroz dizajn, slikovitost i pričanje priče. To su suštinski ljudske veštine. Kreativnost će i dalje biti u centru onoga čime se mi bavimo”, ističe Lund.
![Atmosfera na konferenciji](/data/images/2018/10/26/14/449799_atmosfera-na-konferenciji_ff.jpg?ver=1540557823)
I&F McCann Grupa je ovim pokazala da su naš grad i region važna tačka u svetskom marketingu i da su i poslovni izazovi isti, bez obzira na kojem tržištu kompanije posluju.
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!