AKO UĐETE U OVAJ TRAMVAJ BOLJE DA SE PREKRSTITE I LEVOM I DESNOM! U njega ulazi samo ko mora, a vožnja je prava noćna mora! (FOTO)
Tramvaj se zaustavlja u proseku na 18 semafora, Foto: Zorana Jevtić

izbegavajte ga u širokom luku

AKO UĐETE U OVAJ TRAMVAJ BOLJE DA SE PREKRSTITE I LEVOM I DESNOM! U njega ulazi samo ko mora, a vožnja je prava noćna mora! (FOTO)

Definitivno se može smatrati najsporijom beogradskom linijom, a stvar postaje još gora ako se tramvaj zadržava i do deset minuta na okretnici

Objavljeno:

Kad biste pored "dvojke" lagano trčali, bez problema biste joj parirali - van špica, bez gužvi u saobraćaju i zadržavanja na početnoj stanici najstarija beogradska linija vozi u proseku svega 12 kilometara na sat!

Ovaj tramvaj krug od osam kilometara obiđe za 40 minuta. Za to vreme može se stići i do nekih udaljenih prigradskih naselja, poput Batajnice, dok upola tog vremena treba "trojci" da pređe od glavne železničke stanice do Rakovice.

Tramvaj se zaustavlja u proseku na 18 semafora, a najktiričnija deonica što se tiče signala "stoj" je oko glavne železničke stanice i na potezu od Slavije do Mašinskog fakulteta.

Klackanje vam ne gine
Klackanje vam ne gine foto: Nemanja Pančić

Tramvaj najbrže vozi Karađorđevom i kroz Tadeuška Košćuška, gde dostiže brzinu čak i do 40 kilometara na sat. Najsporija deonica, ne računajuči semafore je od Vukovog spomenika do Tadeuša Košćuška - preko 27. marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana. Pešaci, automobili koji su parkirani blizu šina, oštre krivine i blizina trotoara definitivno usporavaju saobraćaj.

Tako se "dvojka" definitivno može smatrati najsporijom beogradskom linijom, a stvar postaje još gora ako se tramvaj zadržava i do deset minuta na okretnici Pristanište, kada je kolaps na Slaviji i u Bulevaru kralja Aleksandra, kad se napravi haos kod Banije ili Takovske zbog blokirane raskrsnice...

Nevolja je i kada se pokvari neki tramvaj ili ga blokira neporpisno parkirani automobil. Tada se napravi čitava kolona od deseatk tramvaja, sve dok neki užurbani vozač ne utrči u svoj auto držeći se za glavu ili ga preduhitri pauk.

Najavljena rekonstrukcija Karađorđeve ulice, kao i poteza od Vukovog spomenika do Kalmegdana možda će malo ubrzati saobraćaj, ali dok god semafori ne budu tramvajima davali prednost, a ukrštanja sa ostalim saobraćajem budu blokirale šine, dvojka će ostati "puž" linija.

Bonus video

Stajali smo u Knezu sa praznim papirom

(Espreso.co.rs/ Blic)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.