KORIDORI SRBIJE NI 3 DANA OTKAKO SE URUŠIO ZID U GRDELIČKOJ KLISURI NE ZNAJU RAZLOG: Kad ih pitate zašto, dobijate ovaj odgovor!
Foto: Printscreen

da li ovo pije vodu?

KORIDORI SRBIJE NI 3 DANA OTKAKO SE URUŠIO ZID U GRDELIČKOJ KLISURI NE ZNAJU RAZLOG: Kad ih pitate zašto, dobijate ovaj odgovor!

Još jedan Skadar na Bojani...

Objavljeno:

"Nakon što je došlo do destabilizacije manjeg dela kosine 6 u Grdeličkoj klisuri, organizovali smo hitne sastanke svih učesnika u ovom projektu. Ono što treba istaći jeste da glavni razlog destabilizacije nije topljenje snega i obilne padavine", kažu u pisanoj izjavi za Espreso.co.rs iz Koridora Srbije.

"Radimo na tome da utvrdimo šta su tačni razlozi i zbog čega je došlo do destabilizacije pomenute kosine. Najvažnije je da niko od radnika nije povređen. Svi zajedno smo uključeni u rešavanje ovog problema i radimo na tome da do ovoga u budućnosti više ne dođe", kažu iz kompanije.

Po nalogu Koridora Srbije, izvođač je već pristupio merama sanacije. Uklanja se ostatak te zemlje, nakon toga će početi sa bušenjem desetak šipova „ᶲ 1500“, potom će pristupiti njihovom armiranju i betoniranju druge kosine kako bi što kvalitetnije i bezbednije zaštitili celu kosinu.

"Ono sa čime nismo pravili kompromise jeste kvalitet. Postoji jasna projektna dokumentacija po kojoj se radi, kao i Nadzorni organ koji verifikuje kvalitet i količinu. Republika Srbija će ove godine kako na južnom tako i na istočnom kraku Koridora 10 dobiti najmodernije i najbezbednije autoputeve" - tvrde iz Koridora.

Kompanija još navodi da je stručna javnost složna u mišljenju da ovaj deo Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru za građevinare predstavlja veliki izazov i da je izuzetno tehnički zahtevan teren u složenim geološkim uslovima za izgradnju.

U Grdelici, podsećaju, ima preko 155.000 metara kvadratnih kosina koje se stabilizuju u cilju izgradnje autoputa, izgrađeno je 33 mosta ukupne dužina 5,7km, a na ovoj trasi nalazi se i magistralni put M1, paralelno uz novoprojektovani autoput koji se na ovom potezu izmešta u dužini od 1.400m.

Takođe, o složenosti ovog dela trase, govori i činjenica da se u Grdeličkoj klisuri istovremeno grade dva tunela, „Predejane“ dužine 1000m i „Manajle“ koji je ujedno i najduži tunel u Srbiji sa 1808 m, zaključuju iz ove kompanije.

Dobri rezultati

Iz Koridora dodaju da je važno napomenuti da su prošlu građevinsku sezonu završili sa odličnim rezultatima. Aktivnosti Koridora Srbije i sama realizacija Koridora je 45% veća u odnosu na prethodne dve godine. Na nekim pozicijama radilo se i 24 časa dnevno - kažu oni.

Bonus video:

DRAMA U BULEVARU: Hitna pomoć ušla u zgradu iz koje iseljavaju porodicu

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.