e, svašta
MUVAJU KASIRKE, SO IM NIJE DOVOLJNO SLANA, TRAŽE DA SE CENA PRILAGODI NJIHOVOM BUDŽETU: Da li da plačete ili da se smejete kad čujete primedbe srpskih potrošača?
Sa svakakvim zahtevima potrošača susreću se lanci marketa i prodavnica
Bez obzira na njegove zamerke i žalbe, potrošač je uvek u pravu. Trgovci kažu da im je posao da ga saslušaju, čak i ako ne mogu da udovolje njegovim potrebama. Jer, ponekad se i pored dobre volje, zahtevima kupaca ne može izaći u susret. Među primedbama potrošača, koje prikupljaju naši trgovci, često se nađu zanimljivi prohtevi. Mnogi nemaju nikakve veze s trgovinom.
Kol-centri velikih trgovinskih kuća primaju sve žalbe, pohvale, ali i zahteve potrošača. Najčešće su to pitanja o bezbednosti i čuvanju hrane, zahtevi za određene namirnice i položaj određenih artikala. Nekada su se kupci najviše žalili na kvalitet i rok trajanja namirnica, ali danas je, tvrde trgovci, takvih primedaba sve manje. Potrošač više ne oprašta takve stvari i teško se vraća u radnje gde je imao takvih problema.
Danas potrošač traži da mu radnja bude dobro snabdevena, da može da bira među proizvođačima, da raspon cena bude toliki da se može uklopiti u njegov budžet, kao i da ima povoljne uslove plaćanja. Čistoća se odavno podrazumeva.
- Imamo zanimljive zahteve - kažu trgovci.
- Desilo se da je jedan proizvođač soli promenio izgled pakovanja, a kupac nam se žalio da takva so nije slana kao u starom pakovanju. Jedna Beograđanka nam je skuvala kafu i u šoljici donela da bismo potvrdili njene sumnje da kafa koju je kupila nije istog kvaliteta. Reč je o renomiranom proizvođaču, koji je redizajnirao pakovanje.
Kad je zaposlena u kol-centru jedne trgovinske kuće primila žalbu sugrađanke da joj bazen koji je nedavno kupila curi na sve strane, uputila je na radnju gde je bazen i kupila. Savetovala je kupca da obavezno ponese račun, kao dokaz da je bazen kupila u njihovoj prodavnici. Ispostavilo se, međutim, da nije bio bazen u pitanju, već - trambulina.
- Jedan od najsimpatičnijih zahteva bila je molba jednog mladića - kažu u kol-centru.
- Tražio je broj telefona jedne kasirke u koju se zaljubio. Opisao je devojku i rekao u kojoj smeni radi, kao i adresu prodavnice u kojoj radi. Govorio je da mu je telefonom lakše da joj priđe. Jedino smo mogli da ga uputimo da simpatiji, ipak, priđe lično.
Jednom potrošaču nije teško da se na dva meseca žali na poštanski broj određenih trgovina. Prigovarao je da nisu najprecizniji poštanski brojevi radnji na pojedinim opštinama, pa tako samo zbunjuju kupce.
BONUS VIDEO:
CRNAC JE PRIŠAO DEVOJČICAMA USRED BEOGRADA! Ono što sledi, nateraće vas na suze!
(Espreso.co.rs / Novosti)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!