POSETITE AUŠVIC, BIO JE INSPIRACIJA MNOGIM POZNATIM FILMOVIMA! Srpska agencija skandalozno reklamira posetu nacističkom logoru u kome su pobijeni milioni ljudi!
Foto: Wikipedia Commons

sramno!

POSETITE AUŠVIC, BIO JE INSPIRACIJA MNOGIM POZNATIM FILMOVIMA! Srpska agencija skandalozno reklamira posetu nacističkom logoru u kome su pobijeni milioni ljudi!

Na Tviteru je objava jedne agencije dočekana "na nož"

Objavljeno:

Turistička agencija "Go2 Travelling" iz Beograda, koja organizuje putovanja za mlade, u svoju ponudu uvrstila je turu po Krakovu, koju je predstavila kroz Aušvic, najveći nacistički koncentracioni logor za masovno uništenje stanovništva.

Na njihovoj Fejsbuk stranici poseta ovom ozloglašenom mestu, u kojem je pobijeno 1.1 milion ljudi, od toga milion Jevreja, izreklamirana je na sledeći način:

"AUŠVIC

Ne propustite posetu ovom istorijskom mestu u blizini KRAKOVA koje je bilo inspiracija mnogim poznatim filmovima!"

Ovakav oglas izazvao je negodovanje korisnika društvenih mreža, s obzirom na to da je mesto na kome su stradali milioni ljudi okarakterisano kao filmska lokacija. Na Tviteru je pomenuta objava "Go2 Travelling-a" okarakterisana sledećim rečima:

"Konkurencija je bila jaka u izboru za kretenčinu godine ali osoba koja vodi stranicu Go2 se izdvojila na prvoj poziciji sa velikom prednošću. Puno sreće ostalim takmičarima!"

Pozvali smo Gorana Tomića iz agencije "Go2 Travelling", koji je u ime agencije uputio izvinjenje svima koje je ova objava uvredila, a posebno članovima jevrejske zajednice.

- Žaleo bih da se u ime turističke agencije Go2 Travelling izvinim svima koje je ova objava uvredila, a posebno članovima jevrejske zajednice. Objava je uklonjena sa našeg naloga u trenutku kada smo uočili potencijalnu opasnost da se izjava shvati pogrešno i uvredljivo, iako nam to nije bila namera. U želji da se u postu ne pominje eksplicitno tragedija holokausta koja se vezuje za ovo mesto, community menadžer se pozvao na kinematografska ostvarenja i na taj načim napravio još veću grešku. Turistička agencija Go2 Travelling svojim putnicima koji će Novu godinu dočekati u Krakovu pruža mogućnost fakultativnog obilastka Aušvica uz usluge lokalnog turističkog vodiča na engleskom jeziku - rekao je Tomić za portal Espreso.

Takođe, agencija "Go2 Travelling" uputila je izvinjenje na svojoj Fejsbuk stranici, koje vam prenosimo u celosti:

"Agencija Go2 Travelling se izvinjava zbog neprimerenog sadržaja koji je objavljen na našoj stranici, a odnosi se na posetu koncentracionom logoru Aušvic u okviru putovanja u Krakov.

Namera objave nije bila da se povrede ničija osećanja, već pre svega da ukaže našim korisnicima na mogućnost obilaska mesta jednog od najvećih stradanja u istoriji čovečanstva. Odmah nakon što smo uvideli da objava na našoj Facebook stranici može da se tumači u negativnom kontekstu odlučili smo da je uklonimo i ovim putem se još jednom izvinjavamo svim onima koje je na bilo koji način povredila. Zbog toga smo odmah preduzeli sve potrebne mere da do ovakvih propusta više ne dođe.

Tokom prethodnih šest godina gotovo 2.000 ljudi posetilo je memorijalni centar Aušvic kroz putovanja koja organizujemo. Smatramo da je vrlo važno da mladi ljudi koji dolaze u Krakov posete Aušvic, upravo zbog poštovanja prema žrtvama holokausta i podsećanja na stravične zločine koji su tamo počinjeni.

Go2Travelling Tim".

Iz Jevrejske opštine Beograda danas nismo uspeli da dobijemo komentar na ovu temu.

BONUS VIDEO: Espreso u obilasku Đavolje Varoši

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.