OBJAŠNJENJE
Mi nismo planirali da pojimo kućne ljubimce": Oglasio se vlasnik hotela koji naplaćuje boravak životinjama
„Spremni smo da pre svega ugostimo ljude i da ih ispoštujemo maksimalno u onome što mi radimo"
Na društvenim mrežama juče je objavljen račun na kome se vidi da se u restoranu jednog hotela na Zlataru boravak kućnog ljubimca za stolom naplaćuje 500 dinara. Željko Topalović, vlasnik tog hotela objašnjava zašto postoji i ta stavka na računu.
Kaže da je iznenađen interesovanjem medija za ovu temu koja je stavljena ispred svega drugog što predstavlja uslugu koju hotel pruža i prirodnih lepota zalatarskog kraja.
„Spremni smo da pre svega ugostimo ljude i da ih ispoštujemo maksimalno u onome što mi radimo i da im pružimo užitak u našem objektu pa pozivamo i vas da se u to uverite. Ne bežimo od toga da pričamo i na temu kućnih ljubimaca, zašto da ne, jer poštujem svačije opredeljenje. Svaki kućni ljubimac je dobro došao ako ima savesnog vlasnika. Mi nismo radili fotelje, stolice i stolove u nekom stilu, mogu slobodno reći Luja XIV, da bi na njma bili kućni ljubimci, a ni na povocima koji se ‘nabijaju’, ako tako grubo mogu reći, na nogare od stolice pa se pusti veza 3-4 metra. Mi nismo ovde planirali da pojimo kućne ljubimce, da prosipaju po podovima, da ne kažem njuškama nego nosićima, pošto ne znam šta je danas dozvoljeno“, kaže vlasnik ovog hotela.
Dodaje da ništa ne može nauditi njIhovoj poslovnosti do njih samih, a ako je to i bio nečiji cilj, pretvorio se u reklamu koja i na ovaj način promoviše prelepi Zlatar.
„Nisam znao da će toliko interesantno postati to što će neko pustiti fotografiju na društvene mreže i izazvati toliku ekspanziju i brzinu širenja. Meni je u stvari zadovoljstvo jer ste mi otvorili oči, koliko god nisam pripadnih savremenih tehnologija i smatram da su one uništenje za zdravog i normalnog čoveka, kakvog je ova naša planina dala. Istina je da ih je i ovde sve manje takvih, jer mame i tate prvo u ruke daju telefon detetu koje je staro tek tri ili pet meseci, i tako im nude zabavu. Sa druge strane, javno mnjenje interesuje da li se u kod nas naplaćuje boravak kućnog ljubimca za stolom, zašto se ne bi naplaćivo? Svaku uslugu smo fiskalizovali i uneli u fiskalnu kasu. Radimo sve da bi zadovoljili ljude“, pojašnjava Topalović.
Bonus video:
(Espreso / Nova / Slavica Panić / Prenela: A.P)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!