SVET IGRAČAKA
Dizajnirana prva slepa Barbika na svetu: Matel nastavlja da iznenađuje, evo kako izgleda (FOTO)
Prvu slepu Barbiku je objavio proizvođač igračaka Mattel kao deo njihovog stalnog truda da brend učini inkluzivnijim.
Prvu slepu Barbiku je objavio proizvođač igračaka Mattel kao deo njihovog stalnog nastojanja da brend učini inkluzivnijim.
Kompanija vredna 5,58 milijardi dolara predstavila je lutku kao deo svoje linije Barbie Fashionistas, koja ima za cilj da deci pruži niz raznovrsnijih lutaka za igru.
Slepa Barbi lutka, koja je na rasprodaji za 11,99 funti, dolazi u kompletu sa belim i crvenim štapom za mobilnost i srebrnim naočarima za sunce za osetljivost na svetlost. Crnka lutka takođe nosi satensku ružičastu bluzu, teksturiranu suknju sa volanima i ima kopče sa kvačicama i omčama jarkih boja visokog kontrasta na vrhu Barbie kako bi pomogla deci da obuče svoju igračku. Mattel je sarađivao sa Američkom fondacijom za slepe na dizajnu nove igračke i organizovao sesije igre sa slepom i slabovidnom decom kako bi testirali proizvod. Barbie je takođe napisano na brajevom pismu na pakovanju, a lutka je dizajnirana tako da pogled gleda malo nagore i napolje kako bi tačno odražavao slepilo.
Osim slepe Barbie, Mattel je dizajnirao i lutku sa Daunovim sindromom.
Humanitarna organizacija za osobe sa invaliditetom Kraljevski nacionalni institut za slepe pozdravila je novu Barbiku, a Debi Miler, direktorka saveta za kupce, rekla je:
"Divno je misliti da deca sa oštećenim vidom sada mogu da se igraju sa Barbikom koja liči na njih. Tako smo zadovoljni detaljima koji su ušli u dizajniranje ove nove Barbie, taktilne odeće, kao i štapa i naočara za sunce. To je priznanje da ne vide svi dobro, što mnogo znači za slepu i slabovidu zajednicu."
Slepa Barbi je jedna od brojnih igračaka sa invaliditetom koje je Mattel sada objavio, a prva je lutka u invalidskim kolicima 2019. godine.
Bonus video:
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!