Srbi savetuju turiste koji idu u Grčku - Ako vozite rutom Nei Pori - Solun, ovo će vam uštedeti živce!
Kolona automobila, Foto: RINA

korisno

Srbi savetuju turiste koji idu u Grčku - Ako vozite rutom Nei Pori - Solun, ovo će vam uštedeti živce!

Iz Nei Porija do Soluna postoji obilaznica rampe koja vozače usmerava direktno ka Solunu

Objavljeno:

Srbin koji trenutno letuje u Grčkoj podelio je svoje iskustvo i upozorio sve srpske turiste koji planiraju odlazak na put rutom Nei Pori - Solun kako da uštede vreme, novac i živce, te da umesto do Soluna ne odu auto-putem do Atine.

On je objasnio da iz Nei Porija do Soluna postoji obilaznica rampe koja vozače usmerava direktno ka Solunu. Međutim, koristeći Gugl mapu, on to nije znao, već je mahinalnim prelaskom preko rampe krenuo ka Atini i tako izgubio novac ali i dodatnih 60 km kako bi se vratio na željeni put ka Solunu.

"Danas sam prešao 60 km duže i platio dva puta po 1,7 evra jer nisam znao da ako se iz Nei Porija krene na autoput, obilazi se naplatna rampa i direkt se ide desno na Tesaloniki.

Pošto sam krenuo pravo na rampu ne gledajući oznaku iznad (jer sam navikao da platim kad vidim naplatnu rampu) put me je odveo prema Atini. Srećom ima isključenje kod mesta Evangelismos - nekih 30 km od Nei Porija... Dakle obiđete naplatnu rampu, tako uštedite vreme, gorivo, živce a i 3 i po evra i idete ka Solunu", napisao je Srbin.

Po svemu sudeći, ova informacija bi mnogima mogla biti od značaja, jer su u komentarima drugi članovi pisali da im se isto dešavalo iz godine u godinu.

"Ja prošle godine prošao najveći tunel prema Atini, nisam jedini znači" napisao je jedan član.

Za njim se javio drugi pa dodao:

"Isto smo tako pogrešili! Prošle godine prvi put bili u Grčkoj na moru, a navigacija pokazala taj put, i isto tako prošli kao vi. Bar smo tom greškom videli najduži tunel u životu".

Jedan član je objasnio zašto mapa pokazuje tako i koji put je bolji za novčanik.

"Ko je išao do Atine jasno mu je sve. Da bi uštedeli nešto para za petlje (a i malo olakšali lokalcima da koriste kraće deonice besplatno) oni su prvo stavljali samo čeone rampe na svakih 50 km kao u Severnoj Makedoniji a posle kad su skapirali da ljudi izađu ispred velike rampe a uključe se iza onda su krenuli da dodaju te male bočne da to spreče. Onda ljudi ne budu lenji pa se isključe još jednu ispred....I sada praktično imaju skoro sve bočne rampe a zadržali su otvoren sistem... Konkretno ovde da ste ušli ka Solunu posle tunela bi vas sačekala velika čeona i tu bi platili kao da ste koristili celu deonicu od prethodne rampe što je nepravedno takođe. Sam obilazak do Leptokarije starim putem pa uključenje posle rampe bi vam uštedelo oko polovinu novca ali i usporilo putovanje jer su i tamo stavili ulaznu rampu", napisao je on.

Bonus video:

04:15

AKO PRIMETITE OVO NA AUTOMOBILU, NE ČAČKAJTE NIŠTA Ekspert: Kola su izložena ogromnim vrućinama, odozgo bije 40, odozdo PLUS 50

(Espreso / Blic / J.J)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.