AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA I KOMPANIJA NIS ZA BEZBEDNOST NA PUTEVIMA: „Na putu do nule – vežite se“
Ilustracija, Foto: Promo

POSLUŠAJTE

AGENCIJA ZA BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA I KOMPANIJA NIS ZA BEZBEDNOST NA PUTEVIMA: „Na putu do nule – vežite se“

Agencija za bezbednost saobraćaja konstantno sprovodi preventivno-edukativne aktivnosti
sa ciljem promene svesti učesnika u saobraćaju i upoznavanju istih sa rizicima koje
saobraćaj nosi.

Objavljeno: 20:58h

U okviru kampanje „Na putu do nule - vežite se“, Agencija za bezbednost saobraćaja i kompanija NIS realizovali su promotivno-edukativne aktivnosti sa ciljem podizanja svesti o značaju korišćenja sigurnosnog pojasa u putničkim automobilima. Svi učesnici u saobraćaju koji su danas posetili GAZPROM benzinsku stanicu „Sokolići 2“ na auto-putu „Miloš Veliki“, imali su priliku da isprobaju simulator čeonog sudara i simulator prevrtanja vozila i da se, u kontrolisanim uslovima na zabavan i bezbedan način, uvere u značaj upotrebe sigurnosnog pojasa, kako na prednjem, tako i na zadnjem sedištu, u prisustvu stručnog osoblja i predstavnika Agencije. Zahvaljujući „pijanim naočarima", prisutni su mogli da se uvere koliko alkohol i psihoaktivne supstance mogu da utiču na percepciju i rasuđivanje u toku vožnje. Događaju su prisustvovali Mirko Koković, pomoćnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja, Davorin Perišić, menadžer za upravljanje rizicima u kompaniji NIS, kao i naš proslavljeni automobilista i promoter kampanje „Na putu do nule - vežite se“ Dušan Borković.

1 / 4 Foto: Promo

„Ova kampanja je još jedan od načina na koji NIS, kao društveno odgovorna kompanija, želi da doprinese bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Iz tog razloga sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja organizujemo ovaj događaj edukativnog karaktera koji je apel i na vozače i na putnike da poštuju saobraćajne propise, što direktno utiče na smanjenje broja saobraćajnih nezgoda. Mi kao najveća maloprodajna mreža u Srbiji imamo mogućnost da velikom broju građana ukažemo na značaj i način bezbednog ponašanja u saobraćaju. Kroz interaktivne aktivnosti i edukaciju koje danas imamo priliku da vidimo pokazujemo važnost vožnje bez alkohola, kao i važnost korišćenja sigurnosnog pojasa. To su glavne poruke koje ovom kampanjom želimo da pošaljemo“, naveo je Perišić. Promoter kampanje „Na putu do nule – vežite se“, naš proslavljeni automobilista Dušan Borković, istakao je važnost saradnje svih društvenih činilaca kako bi bili bezbedniji u saobraćaju. "Današnja akcija pokazuje koliko je važno kontinuirano raditi na podizanju svesti o bezbednosti u saobraćaju. Sigurnosni pojas je osnovna zaštita svakog putnika, bez obzira na to gde sedi u vozilu. Drago mi je da zajedno sa svojim dugogodišnjim partnerima iz kompanije NIS i Agencijom za bezbednost saobraćaja mogu da doprinesem ovoj važnoj misiji," rekao je Dušan Borković, najbolji automobilista Srbije i Balkana.


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.