Digital Day 2024: Kakvu budućnost nam oblikuje veštačka inteligencija
Digital day 2024, Foto: Digital Day

BEOGRAD

Digital Day 2024: Kakvu budućnost nam oblikuje veštačka inteligencija

O svim uticajima AI na digitalnu industriju, inovacijama i napretku u pogledu njene upotrebe govoriće eminentni stručnjaci iz zemlje i sveta na konferenciji Digital Day koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda

Objavljeno:

Svi smo svesni činjenice kolike nam promene u svakodnevni život i poslovanje donosi sve aktivnija upotreba veštačke inteligencije. Unapređujući targetiranje, kreirajući bolje personalizovane sadržaje,efektnije i efikasnije kampanje, unosi revoluciju u celokupni ekosistem digitalnog oglašavanja.

O svim uticajima AI na digitalnu industriju, inovacijama i napretku u pogledu njene upotrebe govoriće eminentni stručnjaci iz zemlje i sveta na konferenciji Digital Day koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, pod sloganom “Shape the Future of AI”.

Među keynote govornicima konferencije ove godine će se naći oni koji uveliko i praktično upotrebljavaju AI alate u kreativnoj industriji, oglašavanju i medijima među kojima su i: Jacek Kniaź, Performance & Enterprise Lead CEE, Teads, Aleksandar Babić, Senior Business Development Manager, Yandex Ads, Aleksandar Nikolić, osnivač AiChatBot.rs i Darko Marjanović, suosnivač, Things Solver.

Jacek Kniaź iz kompanije Teads će otkriti besprekorna omnichannel iskustva uz koja korisnici mogu imati engagement svuda. Budućnost medija danas je Connected TV (CTV) – televizija koja podržava striming video sadržaja, što se smatra da će uskoro postati dominantna sila u advertajzingu. Ovaj značajan pomak u ponašanju publike, udaljavanje od tradicionalnog, linearnog TV programa, pruža uzbudljive nove prilike za oglašivače da se povežu sa svojom ciljnom publikom. Biće predstavljeno kako u kompaniji Treads rade integracije visokokvalitetnog videa, digitalnih i CTV medija kako bi podstakli smisleniju vezu između brendova i potrošača. Teads AI pomaže korisnicima na način što vodi svaki korak sa ciljem da osigura najizuzetnije omnichannel iskustvo na Connected TV-u, na taj način oglašivači mogu da maksimalno iskoristite nove prilike koje su na raspolaganju kroz sve kanale uključujući prodajno mesto, mobilne uređaje i prodaju na mreži.

Aleksandar Babić senior menadžer za razvoj poslovanja iz kompanije Yandex Ads će objasniti šta imaju zajedničko najbolji čovekovi prijatelji - psi i AI algoritmi u oglašavanju. Kako treba da hranite, trenirate i upravljate AI algoritmima, čak i ako niste programeri. Ovo predavanje će posebno biti važno svima onima koji se bave e-trgovinom, jer će ih Aleksandar naučiti kako da poboljšaju rezultate reklamiranja pravilnom brigom o algoritmima.

Aleksandar Nikolić je osnivač kompanije za izradu AI ChatBotova, inovativnih virtuelnih asistenata koji transformišu korisničko iskustvo kroz konverzacijski marketing u različitim industrijama. Kroz analizu najnovijih trendova, studija slučaja i primera najbolje prakse, Aleksandar će otkriti kako AI Chatbotovi optimizuju komunikaciju između brendova i korisnika, pružajući personalizovane usluge i efikasnu podršku u realnom vremenu. Zajedno sa posetiocima će istražiti kako AI Chatbotovi doprinose automatizaciji poslovnih procesa, analizi podataka i poboljšanju konverzija i prodaje, kao i kakav uticaj imaju na različite industrije. Proučavanjem konverzacijskog marketinga, prisutni će dobiti uvid u budućnost AI Chatbotova i njihov uticaj na poslovanje u godinama koje su pred nama.

Darko Marjanović je preduzetnik duboko strastven za spajanje poslovanja sa tehnologijom. On je predvodio revoluciju u sektorima telekomunikacija, maloprodaje i finansija kroz rešenja zasnovana na podacima. Sa samo 23 godine, Darko je osnovao Things Solver, sa ciljem da omogući kompanijama da koriste AI za rast i unapređene veze sa korisnicima. Trenutno je fokusiran na izgradnju Solver AI Suite, seta modularnih aplikacija koje pomažu marketing i prodajne timove da razumeju i angažuju svoje korisnike kroz ujednačavanje i standardizaciju podataka, segmentaciju i uvide, automatizaciju marketinga i korišćenje naprednog AI sistema preporuka za veće stope konverzije.

Trinaesta konferencija Digital Day će biti otvorena tradicionalnim predstavljanjem rezultata AdEx istraživanja za 2023. godinu, koje će i ove godine publici prezentovati Đorđe Bukinac, Head of GroupM Nexus.

Obezbedite sebi mesto među stručnjacima i praktičarima iz digitalnog marketinga, saslušajte njihove uvide, iskustva i rešenja koja već sutra možete upotrebiti za unapređenje sopstvenog poslovanja. Kotizacije su u prodaji na www.digitalday.rs.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.

(Espreso/PROMO)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.