nije znala šta je snašlo
DEVOJKA IZ BORA PORUČILA BELI SAKO, A ONDA SE ŠOKIRALA: Za njen slučaj važi maksima "ŠTA NARUČIŠ, A ŠTA DOBIJEŠ"
Trgovcu postavila 1 pitanje pa dobila šokantan odgovor
Devojka iz Bora poručila je preko Instagrama beli sako, a dobila komad garderobe koji ni nalik onom koji je poručila i platila.
Na društvenoj mreži X objavila je fotografije i upozorenje za građane koji poručuju onlajn.
- Naši Insta prodavci. Šta naručiš - a šta dobiješ. Na pitanje zašto nema tigraste postave, odgovor sam dobila da je to ispod majica. Da li vama tako deluje? Plus rukavi su drugačiji - navodi se u objavi sa fotografijama sakao koji je poručila i dobila.
Iz Udruženja za zaštitu potrošača i bankarskih klijenata "Efektiva" napisali su da su više puta upozoravali na onlajn prevaru.
Mnogo puta upozoravali na kupovinu na mrežama - dodali su oni, dok je autorka napisala:
- S obzirom na ograničenost šopinga u mestu u kom živim, prinuđena sam da naručujem, ali prvi put sam to uradila preko neke Instagram stranice. Očigledno i poslednji. Iz predostrožnosti sam naručila samo jedan artikal i eto želim i ostali da znaju.
Podsetimo, Kurir je nedavno pisao o crnoj listi onlajn trgovaca koju bi trebalo pogledati ukoliko građani žele da poruče nešto preko raznih Fejsbuk ili Instagram profila.
Mladen Alfirović iz pravnog tima Nacionalne organizacije potrošača Srbija rekao je za Kurir da, samim tim što je onlajn trgovina u sve većoj ekspanziji, u ekspanziji je i siva ekonomija.
Saveti za potrošače
Poverite crnu listu pre nego što poručite proizvod preko interneta
Proverite da li je prodavac registrovan
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, imate zakonsko pravo i rok od 14 dana na zamenu proizvoda ili povraćaj novca
Ukoliko sa registrovanim prodavcem ne postignete dogovor u vezi sa reklamacijom, možete ga prijaviti tržišnoj inspekciji
Ukoliko se ispostavi da vam je lošu robu prodao neregistrovni trgovac, možete ga prijaviti policiji
- Udruženje svakodnevno ažurira crnu listu onda kada potrošač pošalje neki novi link profila. Ukoliko se ispostavi da to pravno lice ne trguje po Zakonu o elektronskoj trgovini, onda ga stavljamo na crnu listu - kazao je tada Alfirović.
- Savet potrošačima je da pre nego što se odluče da bilo šta kupe onlajn prvo pogledaju našu listu. Ukoliko poruče nešto i nisu zadovoljni proizvodom, imaju zakonsko pravo i rok od 14 dana da vrate proizvod, da zahtevaju povrat novca. Ako konačno ustanove da su robu pazarili od neregistrovanog prodavca, slučaj treba da prijave policiji za krivično delo prevare - upozorio je Alfirović.
Bonus video:
(Espreso/Kurir/Aleksandra Kocić/Preneo D.M.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!