ŠTA JE OVO?!
UGASILA JE OVAJ APARAT PREKO DANA I STRUJA JOJ SE UMANJILA ZA 2.000 DINARA: Priča ove Srpkinje ostavlja u čudu
Ipak, da nije svima isto, dokazuje nam priča jedne porodice sa Novog Beograda, koja je imala nesvakidašnji problem
Svi znamo da nekad račun za struju može da bude abnormalan, pogotovo ako niste povezani na centralno grejanje. Onda zimi norveški radijatori i grejalice napucaju dobru cifru.
Ali, kao i u svemu, postoji druga strana medalje - ljudi koji imaju centralno grejanje, plaćaju ga cele godine. Neko više, neko manje, što zavisi od kvadrature prostora, potrošnje u domaćinstvu...
Ipak, da nije svima isto, dokazuje nam priča jedne porodice sa Novog Beograda, koja je imala nesvakidašnji problem.
Naime, kako nam priča jedna od ukućanki, njima je račun za struju u odnosu na potrošnju bio dosta veći nego ostalima u zgradi.
- Mi živimo u stanu od 55 kvadrata i imamo centralno grejanje. Problem je nastao kada smo naš račun uporedili sa komšijskim i videli veliku razliku - započinje za naš portal L.N.
Ona objašnjava kako u početku nisu imali pojma o čemu se radi, niti kako da snize basnoslovnu cifru, koja se povećavala iz meseca u mesec:
- Nismo znali šta da radimo. Račun je svakog meseca postajao sve veći, pa smo tako završili na 5.500 dinara, dok je ostalima bio maksimalno tri. Sve smo pokušavali - objašnjava devojka.
SILAZILI DA VIDE BROJILO
Ona kaže da su čak išli do brojila koje je očitavalo i kada je sve u kući bilo ugašeno.
- Majka i ja smo sišle do brojila, nakon što smo ugasile sve u stanu. Ono je i dalje očitavalo brojke. Nije nam bilo jasno kako, uopšte.
Očajna devojka objašnjava da su onda morali da pozovu Elektrodistribuciju i pitaju za pomoć.
IZ EPS-A REKLI DA IM JE MALI RAČUN
- Da ste videli šok na mom licu kada su mi iz Elektrodistribudije rekli da je račun koji pravimo mali, gotovo zanemarljiv, i da to nije "ozbiljna potrošnja". Potpuno sam bila van sebe, zar njihova dužnost nije da se proveri ukoliko postoji greška, bilo gde? - pita se ova stanovnica iz prestonice, koja je morala da pređe trnovit put da bi konačno plaćala manje.
Ona tvrdi da se sve nastavilo i da je trajalo par godina, uporkos naporima da tokom dana gase sve moguće uređaje koji nisu od nužne potrebe:
- Gasili smo svetla, klima nije radila skoro uopšte leti, računari su gašeni kad god se ne koriste...
NISU SHVATALI GDE JE PROBLEM:
Računi od 5.000 dinara su nastavljali da stižu, dok jednog dana nisu shvatili u čemu leži srž njihovog problema:
- Rešili smo da počnemo ga gasimo aparat po aparat i da vidimo gde "gori". Počeli smo od bojlera, koji smo palili samo tokom noći, kada je električna energija jeftinija.
- Čekali smo da prođe ceo januar, kako bismo dobili račun i konačno se to čekanje isplatilo! Račun je bio 3.000 dinara!
Kako kaže, problem je bio u bojleru, koji je iz nekog razloga trošio kao blesav.
- Svi smo mogli da konačno odahnemo.
Ova devojka je ispričala kako su kupili novi bojler i kako od tada nemaju problema.
- Sada je sve kako treba. Konačno plaćamo isto ili približno kao i ostali u zgradi.
Ona upozorava sve ljude da dobro provere svoje aparate i da ako imaju sličan problem, potraže pomoć ili savet stručnjaka.
Bonus video
(Espreso/ Dunja Čavić)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!