NAKNADA ŠTETE
KO JE ODGOVORAN AKO SE POVREDITE NA STANICI ILI SE OKLIZNETE U PREVOZU? Evo koji je ROK za potražnju ODŠTETE!
Rok za potraživanje naknade štete regulisan je Zakonom o obligacionim odnosima i iznosi tri godine
Za uređenje autobuskih stajališta, kao i njihovo čišćenje u smislu obaveštavanja nadležnih službi, zadužena je Direkcija za javni prevoz. Ipak, za odštetu za povrede nastale prilikom ulaska i izlaska iz autobusa obraćaju se GSP.
GSP plaća i odštetu ukoliko se putnik okliznuo prilikom ulaska ili izlaska iz vozila.
Svaki putnik u javnom prevozu osiguran je bez obzira na to ima li kartu ili ne, a takođe su osigurani i putnici na stajalištima koji zadobiju povredu dok ulaze ili izlaze iz vozila.
Rok za potraživanje naknade štete regulisan je Zakonom o obligacionim odnosima i iznosi tri godine od momenta kada je oštećeni saznao za štetu. Potraživanje zastareva pet godina otkad je šteta nastala.
Bonus video:
(Espreso / Kurir, Aleksandar Mitrović Fis/ Prenela M.L.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!