JEDNA FRIZURA POSEBNO POPULARNA
CENE U SALONIMA OTIŠLE U NEBESA, PA SE ŽENE SAME SNALAZE: Srpkinje prešle na NOVI TREND, same se ŠIŠAJU kod KUĆE?
Ličina je pomenuo i frizuru baterflaj koja je postala globalni trend na društvenim mrežama
Još od korone cene u frizerskim salonima u Srbiji drastično su skočile zbog poskupljenja materijala poput farbi za kosu, više cene struje i vode, troškova zakupa lokala, fiskalnih kasa, ali i sveukupnog poskupljenja života što se vidi u svakoj samoposluzi.
Najviše je poskupeo repromaterijal, a cena je viša i zbog korišćenja više preparata koji dižu cenu jer su trendovi novi u šta frizer treba i te kako da uloži poput maski za kosu, sprejeva, lakova, balzama, kondicionera, zaštite od toplote, a isto važi za muškarce kad je reč ne samo o kosi nego i bradi.
O svemu tome govorio je na TV Prva Dušan Ličina iz Saveza frizera Srbije koji je rekao da su skuplji saloni podigli cene za oko 10 odsto a oni jeftiniji za čak 50 odsto.
Muško šišanje kreće se od 350, 500 pa čak i do 5.000 dinara. Cena varira od lokacije, visine zakupa lokala, kvalitetnog materijala, umešnosti majstora.
Frizeri kažu da žene očekuju kad dođu u salon da oni isprave sve njihove greške kad je reč o farbanju i uništenoj kosi a to ne može preko noći i na kraju to njihovo uradi sam sa ispravkom više košta nego da su redovno išle kod frizera. Žene traže preko noći da pređu od crnke u plavušu što je takođe retko kad moguće iz prvog puta.
Ličina je pomenuo i frizuru baterflaj koja je postala globalni trend na društvenim mrežama gde stepenasta frizura s tankim šiškama koje padaju na lice spreda izgleda kao krila leptira pa se tako i zove.
To je stilizovanje frizure ali i trend samošišanja u Americi zbog izuzetno visokih cena a pošto je to jednoj devojčici s kovrdžavom kosom uspelo, jer se na takvoj kosi ne vidi greška, i ostale su krenule u tu avanturu.
Međutim na ravnoj kosi svaka greška se vidi katastrofalno.
(Espreso / Kurir/ TV Prva,150 minuta)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!