PRISUSTVUJE I PREMIJER: Počeli radovi na delu Surčin - Obrenovac! Kinezi spremni za posao! (FOTO)
Foto: Beta

otvaranje!

PRISUSTVUJE I PREMIJER: Počeli radovi na delu Surčin - Obrenovac! Kinezi spremni za posao! (FOTO)

Rok za završetak radova je 32 meseca, a vredni su 208 miliona evra i finansiraju se iz zajma Eksim banke Kine
Objavljeno: 14:35h

Radovi na izgradnji autoputa na Koridoru 11 od Surčina do Obrenovca, zajedno sa novim mostom preko Save, počeli su danas u Bariču u prisustvu premijera Srbije Aleksandra Vučića.

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

Premijer Aleksandar Vučić poručio je da je zahvalan prijateljima iz Kine, sa kojima je, posle dugih i ne lakih pregovora, potpisan ugovor za tu deonicu autoputa.

Navodeći da je reč o 208 miliona evra, Vučić je rekao da je Srbija mogla da potpiše ugovor tek kada je finansijskom disciplinom i odgovornošću zaustavljen rast javnog duga.

Srbija je pouzdan partner i na nju će Kina uvek moći da računa, izjavio je srpski premijer.

- Verujem da će biti završeno u roku. Da ćemo 2019. godine imatri spojen koridor 10 sa Koridorom 11. Ove godine da završimo istočni i južni Koridor 10 – rekao je Vučić.

Deonica Surčin-Obrenovac je ukupno duga 17,6 kilometara, a novi most na Savi biće dužine 1.766 metara.

Glavni izvođač radova je kineska kompanija, a domaće fime će učestvovati najmanje 49 odsto u vrednosti projekta.

Rok za završetak radova je 32 meseca, a vredni su 208 miliona evra i finansiraju se iz zajma Eksim banke Kine.

Gradnja je svečano započela u blizini fabrike "Prva Iskra", a osim premijera prisustvuju i potpredsednica vlade i ministarka gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, ambasador Kine u Srbiji Li Mančang i generalni direktor kineske kompanije "China Communications Construction Company Ltd", koja je glavni izvodjać radova, Lu San.

Predvidjena je izgradnja autoputa (E-763) u punom profilu sa četiri vozne i dve zaustavne trake.

U ovoj vili 12 godina se odlučivalo o sudbini Srbije. Sad je propala ruina! Ušli smo unutra i zatekli PAKAO! (FOTO) (VIDEO)

Pored izgradnje trase puta sa kompletnom infrastrukturom - elektroinstalacije, trafostanica, telekomunikaciona i saobrachajna oprema, projekat uključuje i izgradnju mosta preko Save i usscha Kolubare dužine 1.766 metara, nadvožnjaka preko železniccke pruge Ostružnica-Batajnica, kao i dve petlje - Surčin i Obrenovac.

Autoput Surčin-Obrenovac će omogućiti spajanje Koridora 11 sa Koridorom 10, preko obilaznice oko Beograda na petlji Surčin.

Zajedno sa deonicama u izgradnji, koje takodje grade Kinezi zajedno sa domaćim preduzećima, Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig ukupne dužine 50,2 kilometara i već završenim deonicama Ub-Lajkovac 12,5 km i Ljig-Preljina 40,3 km biće povezan pun profil autoputa dužine 120 km od Beograda do Preljine.

(Espreso.co.rs / Agencije)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.