oglasili se
STIGLO JE OBJAŠNJENJE: Putnicima stizale SMS poruke o naplaćenim vožnjama za prevoz, iako nisu bili u autobusu
Kompanija Kentkart naglašava da stoji na raspolaganju za sve dodatne informacije svim građanima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem
Korisnicima Mastercard kartica koji koriste usluge javnog prevoza ovih dana su sa zakašnjenjem stizala obaveštenja o iznosima koji su im skinuti sa računa za vožnje koje su ranije realizovane.
Građanima obično odmah po obavljenoj transakciji putem SMS poruke stigne potvrda o naplaćenom iznosu vožnje, međutim, usled problema sa procesuiranjem transakcija, u prethodna dva dana došlo je do naknadnog izvršenja za karte koje su plaćene u ranijem periodu.
Kompanija Kentkart ovom prilikom je istakla da je do ove situacije došlo zbog zastoja u realizaciji transakcija.
- Ovom prilikom želimo da se izvinimo našim sugrađanima i istaknemo da smo sve pojedinačne žalbe proverili. Svaka od transakcija koja je naknadno izvršena je i realna i nismo imali slučaj da je nekome skinut iznos, a da nije koristio uslugu prevoza. Organizovali smo poseban tim kako bismo svaku žalbu rešili u što kraćem roku - ističu iz kompanije Kentkart.
Kompanija Kentkart naglašava da stoji na raspolaganju za sve dodatne informacije svim građanima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem.
Bonus video:
(Espreso/Telegraf)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!