ŠIRENJE DEZINFORMACIJA
HITNO SE OGLASILI IZ LIDLA: Ne nasedajte na prevaru
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 objekata u 34 grada širom zemlje
Kompanija Lidl Srbija je na svom zvaničnom sajtu saopštila da tim putem želi da informiše javnost o nepostojanju njenog zvaničnog naloga na društvenoj mreži Tviter (Twitter).
"Tokom prethodnih dana na ovoj mreži se pojavio lažni profil sa nazivom Lidl Serbia koji iznosi netačne informacije vezane za navodne uslove i ograničavanje kupovine u našim prodavnicama. Objava na profilu Lidl Serbia sa Tvitera ne oslikava stavove niti planove kompanije", napominju.
Dalje ističu da zvanični profili kompanije Lidl Srbija postoje samo na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram, pod nazivom Lidl Srbija. Pored toga, upućuju i na svoj sajt.
"Samo na navedenim, zvaničnim profilima uvek možete pronaći sve validne informacije, kao i aktuelnosti u vezi kompanije", kažu iz lanca koji je deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe).
Podsećamo, Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 objekata u 34 grada širom zemlje.
Takođe, ovo nije prva prevara koja je vezana za Lidl.
Ako ste preko WhatsApp ili Viber aplikacija dobili poruku o Lidl nagradnoj igri u kojoj se dele vaučeri, ignorišite je. Radi se o prevari, koja se u raznim varijantama ponavlja više od godinu dana. Nedavno je kružila gotovo identična lažna Adidas nagradna igra. Cilj napadača je da dođe do vaših podataka.
U nagradnoj igri navodno se poklanjaju vaučeri u iznosu od 2000 dinara, iako na sajtu napadača piše da se radi o vaučeru od 1000 kuna. To bi trebalo da vam bude jedan od indikatora da se radi od prevari. Dalje, domen http[:]//www[.]lidl[.]rs-slaviti[.]com/?v korisnike navodi da pomisle da je u pitanju domen lidl.rs, dok je pravi domen rs-slaviti[.]com
(Espreso / Telegraf Biznis)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!