jedva čekamo!
PREDSTAVLJEN PROJEKAT BG METROA: Kako će izgledati prva linija i kuda će prolaziti? (FOTO) (MAPA)
Na sekciji od Tvorničke do Opštine Novi Beograd francuska kompanija preporučuje nadzemni šinski sistem, koji bi se kretao u nivou sa ostalim saobraćajem.
Na Opštini Novi Beograd situacija je značajno komplikovanija jer šinski koridor treba da preseče dve raskrsnice i zbog toga je ovde dat predlog podzemne deonice, koja bi se kopala u plitkom tunelskom iskopu (cut-and-cover) i koja bi kod Opštine imala podzemnu stanicu.
Bulevar Zorana Đinđića bio bi najšira deonica na ovoj liniji, piše Beobuild.
Rešenje za prelaz reke je novi most koji bi najverovatnije bio izgrađen uz postojeci, kao nezavisna konstrukcija koja bi se završavala stanicom na Varoš Kapiji. Izgled i estetsko rešenje mosta su stvari o kojima će se tek odlučivati, dok se cena procenjuje na oko 20 miliona evra.
Alternativa prelasku reke kod Brankovog mosta je prelaz na nivou Starog tramvajskog mosta.