odgovornost prebacuju na poštare
KASNE INFOSTAN RAČUNI, BEOGRAĐANI LJUTI: Gubimo pravo na popust do 15. u mesecu!
Žitelji delova Palilule, Zvezdare, Voždovca i Čukarice još nisu dobili račun
BEOGRAD - Jedan broj žitelja prestonice gubi pravo na popust zbog neblagovremene dostave uplatnica. Preduzeće za objedinjenu naplatu komunalnih usluga odgovornost prebacuje na "Poštu Srbije".
Naime, rok za plaćanje komunalnih usluga ističe, a veliki broj žitelja pojedinih beogradskih opština još u sandučićima nije zatekao kovertu "Infostana". Iz ovog preduzeća naglašavaju da su decembarski računi na vreme odštampani i distribuirani, a odgovornost prebacuju na - JP "Pošta Srbije", pišu Novosti.
Žitelji delova Palilule, Zvezdare, Voždovca i Čukarice još nisu dobili račun, koji od slučaja do slučaja ide i do nekoliko hiljada dinara, pa ostvareni popust i te kako utiče na njihov kućni budžet. Kako su nam kazali ogorčeni sugrađani, ovo se ne događa prvi put.
- U moju zgradu skoro nikad račun "Infostana" ne stigne na vreme, tako da o popustu mogu samo da sanjam - kaže jedna žiteljka naselja Vojvoda Vlahović.
Redovnim platišama ostvareni popust od pet odsto mnogo znači. Preskakanje samo jednog plaćanja do 15. u mesecu vraća ih na početak, pa više od tih pet odsto nemaju šansu da ostvare.
7 odsto za godinu dana
Popust pri plaćanju računa ostvaruje više od 300.000 korisnika. Ko do 15. u mesecu namiri obaveze, ima pravo na pet odsto sniženja. Nakon korišćenja popusta u kontinuitetu od šest meseci, na uplatnici se obračunava šest odsto popusta, dok se nakon perioda od godinu dana korisnicima obračunava sedam odsto popusta.
Kako su nam kazali iz JKP "Infostan tehnologije", oni su svoj deo posla obavili na vreme, te se rok za uštedu prilikom plaćanja neće produžavati.
- Računi su blagovremeno predati JP "Pošta Srbije" na dalje uručenje korisnicima na kućne adrese - napominju iz "Infostana".
- Korisnicima je na sajtu preduzeća obezbeđen jednostavan pristup onlajn upitu stanja, gde imaju uvid u elektronske kopije svojih računa. Njih mogu da odštampaju i izvrše plaćanje, ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom.
Šta kažu u Pošti?
Povodom problema sa dostavom računa, "Pošta Srbije" napominje da JKP "Infostan tehnologije" svoje pošiljke koje sadrže račune za korisnike, a kojih je za područje Beograda ukupno 729.347, počinje da predaje ovom preduzeću na otpremu početkom svakog meseca, sukcesivno u toku nekoliko dana.
- S obzirom na to da je januar period sa dosta neradnih dana, "Infostan" je predaju računa "Pošti Srbije" završio kasnije u odnosu na uobičajeno vreme - rekli su nam iz "Pošte". - Propisani rokovi za dostavu pošiljaka koje sadrže račune "Infostana" su dva radna dana od dana predaje našem preduzeću.
Iz "Pošte" napominju još i to da će otprema računa za komunalije uprkos svemu biti završena blagovremeno, pa će korisnici ipak moći da iskoriste olakšicu pri plaćanju.
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Večernje Novosti)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!