DA LI STE ZATEKLI OVAJ FLAJER NA ŠOFERŠAJBNI? Svi pomisle da je parking kazna, ali reč je o nečemu drugom
Vrtić i jaslice "Dečja kuća Taš", Foto: Facebook, Privatna arhiva

ESPRESO ISTRAŽUJE

DA LI STE ZATEKLI OVAJ FLAJER NA ŠOFERŠAJBNI? Svi pomisle da je parking kazna, ali reč je o nečemu drugom

Ovim povodom kontaktirali smo s vrtićem i jaslicama u želji da saznamo kakav je cilj ovakve reklamne "kampanje"

Objavljeno:
Jovana Korica

Gužve u beogradskim vrtićima, nemogućnost da se dođe do slobodnog mesta za upis deteta u predškolsku ustanovu, ali i borba za opstanak vrtića na tržištu, naterala je vrtić i jaslice "Dečija kuća Taš" na "kreativnu" reklamnu ideju.

Redakciji Espresa javio se čitalac (ime poznato redakciji) koji je na svojim kolima zatekao reklamu ove ustanove, na kojoj osim objašnjenja o tome kako da upišete svoje dete u ovaj vrtić i jaslice stoji i uplatnica. Na uplatnici je navedeno kako je ona informativnog karaktera, te kako ne može da se koristi kao nalog za uplatu.

Uplatnica je valjda trebala da posluži kao autosugestija za uplatu subvencije i upis deteta baš u ovaj vrtić.

foto: Privatna arhiva

- Uplatom od 6.000 dinara obezbeđujete mesečni boravak deteta u vrtiću, a svu potrebnu dokumentaciju ustanova završava umesto vas - stoji na reklamnom materijalu ove ustanove.

foto: Privatna arhiva

Uz objašnjenje o tome kako je vrtić podržan od strane Ministarstva prosvete Republike Srbije, objašnjeno je i kakvu uslugu pruža vrtić, te kako osim redovnih u cenu od 6.000 dinara ulaze i dodatne aktivnosti.

Naš čitalac najpre je pomislio da se radi o nekakvoj kazni za parking, a onda i da možda ima neka dugovanja prema vrtiću, pa je ovaj reklamni materijal okarakterisao kao neukusan.

Ovim povodom kontaktirali smo vrtić i jaslice "Dečja kuća Taš" u želji da saznamo kakav je cilj ovakve reklamne "kampanje", odnosno šta bi uplatnica priložena uz reklamu trebala da znači.

- Pre svega, na uplatnici nema broja računa. Drugo, na letku i uplatnici ne postoji ništa slično kazni, više je reklamni materijal. Dosta ljudi, ali i novinara je zvalo. Ne znam zašto je to sad toliko neobično, verovatno zato što su svi pod stresom od toga da ne dobiju neke kazne. Samo to i čitaju, sve drugo bacaju. Sve vezano za ovu reklamnu kampanju je provereno, advokati su rekli da je to sasvim regularno. Na reklamnom materijalu ne postoji ništa slično kazni, jedino što je letak plave boje. Naši ljudi iz marketinga su uradili odličnu reklamu - kaže direktorka ovog vrtića Katarina Durda za Espreso.

Na pitanje kako komentariše to što uplatnica može da se protumači kao autosugestija za uplatu, te na to da je uplatnica donekle provokativna ukoliko je čovek pronađe zakačenu za brisače kola, direktorka kaže kako su ljudi verovatno pod pritiskom od kazni, te kako nema prostora za uznemirenost, jer na reklamnoj uplatnici ne postoji broj računa, niti bilo šta tome slično.

- Čak ni taj plavi papir nije štampan slično kazni, drugačije su šare.

Vrtić i jaslice "Dečja kuća Taš" radi na osnovu subvencija.

- U privatnim vrtićima država roditeljima vraća 22.800 dinara, a oni uplaćuju 6.000 dinara, mesečno. Oni od svog novca, dakle, daju 6.000, a ostatak daje država - objasnila je direktorka vrtića Katarina Durda.

O reklamnom materijalu "Dečje kuće Taš" razgovarali smo i s vaspitačicom koja je rekla kako je sigurna da se ne radi ni o čemu protivnom zakonu.

- Ne, taman posla, to sigurno nisu uplatnice. Vrtić je subvencionisan od strane države, odnosno roditelja. Ali, stvarno ne znam ništa o tome što kažete da neko "kači" ljudima na kola bilo šta. Sigurna sam da je to reklama i da nije ništa protivzakonito - kaže vaspitačica iz ovog vrtića.

Bonus video:

Mini deponija na 10 metara od vrtića u Kotežu

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.