nova autobuska stanica
KAKO DA IZBEGNETE NAJČEŠĆE GREŠKE: Ovo su propusti koji putnici prave prilikom ONLINE KUPOVINE AUTOBUSKIH KARATA
Međutim, postoje i određene greške koje putnici često prave, a koje mogu da izazovu bespotrebne komplikacije
Beogradska autobuska stanica od kraja septembra posluje na novoj lokaciji u Novom Beogradu. Pored brojnih novina sračunatih da olakšaju putovanje, online kupovina karata prepoznata je kao unapređenje koje najdirektnije poboljšava korisničko iskustvo putnika. Prema rečima samih korisnika prednosti ovakve kupovine su brojne, počev od uštede vremena pa do lakšeg planiranja putovanja.
Međutim, postoje i određene greške koje putnici često prave, a koje mogu da izazovu bespotrebne komplikacije. U nastavku donosimo najčešće greške i savete kako da ih izbegnete.
Proverite podatke i izabrane opcije
Jedna od najčešćih grešaka je unošenje netačnih podataka, bilo da je to pogrešna e-mail adresa ili greška u broju platne kartice. Zato, tokom procesa kupovine pažljivo proveravajte sve unesene podatke, naročito e-mail adresu na koju vam stiže karta. Ukoliko je e-mail netačan, nećete primiti potvrdu kupovine i svoju voznu ispravu. Takođe, proverite tačnost informacija o platnoj kartici kako biste osigurali uspešnu transakciju.
Nekad se može desiti da zbog greške u unosu podataka transakcija ne bude uspešno realizovana, što može zbuniti putnika. U takvim situacijama karta neće biti izdata, jer nije naplaćena. Međutim, putnici često ne shvate da proces nije završen i da nisu uspešno obavili kupovinu. Zato nakon svake kupovine se obavezno uverite da je transakcija bila uspešna i da ste primili potvrdu na e-mail. Ako ne dobijete e-mail sa kartom u roku od 30 minuta, kontaktirajte korisničku podršku BAS-a da biste proverili status kupovine. To možete uraditi popunjavanjem formulara za podršku.
Takođe, dešava se da u žurbi putnici greškom izaberu pogrešan datum ili vreme polaska, a da toga nisu ni svesni što može dovesti do kašnjenja ili čak do toga da karta postane neupotrebljiva. BAS-ov online sistem jasno prikazuje izabrani datum i vreme polaska. Zato proverite detalje putovanja više puta pre nego što finalizirate transakciju.
Čitajte uslove kupovine
Mnogi putnici preskoče detalje o uslovima korišćenja ili otkazivanja karata. To može dovesti do problema u slučaju promene planova. Stoga je važno da se pre prve kupovine pažljivo upoznate sa opštim uslovima kupovine karata, koji uključuju informacije o pravilima za otkazivanje, zamenu karata ili povraćaj novca. Tako ćete znati šta da očekujete u slučaju da morate da promenite planove.
Ne čekajte poslednji trenutak
Iako online kupovina karata pruža fleksibilnost, čekanje do poslednjeg trenutka može biti rizično. Karte za traženi polazak mogu biti rasprodate ili može doći do tehničkih problema. Zato je preporuka da planirajte svoje putovanje unapred i kupite kartu na vreme. To će vam omogućava da rezervišete svoje mesto u autobusu i osigurate da ćete na vreme dobiti kartu. Takođe, imaćete dovoljno vremena da rešite bilo kakve potencijalne tehničke probleme ukoliko se pojave.
Snimite kartu
Većina putnika se oslanja na digitalnu verziju vozne isprave koja se nalazi u njihovom prijemnom sandučetu elektronske pošte (e-mail), međutim može se desiti da nemaju pristup internetu u trenutku kada na stanici žele da je odštampaju. Preporuka je da digitalnu verziju sačuvate u telefonu u offline formatu (PDF) i na taj način izbegnete situacije u kojima vam je potrebna internet veza da biste joj pristupili.
Obavezno odštampajte kartu
Takođe, dešava se da putnici zaborave da odštampaju svoju online kartu na stanici i žele da uđu na peron i u autobus sa digitalnom verzijom. Međutim, to je za sada nemoguće i neophodno je da prilikom ulaska na peron i ukrcavanja u autobus posedujete odštampanu kartu. Kartomati za štampanje karata su postavljeni na nekoliko mesta na stanici, kako u šalter sali tako i na peronima, a dovoljno je da skenirate QR kod kako biste dobili papirnu verziju.
Prednosti online kupovine karata za putnike
Udobnost: Kupovina karata moguća sa bilo kog mesta i u bilo koje vreme, bez odlaska na šalter.
Ušteda vremena: Brzo i lako poređenje redova vožnje i cena smanjuje vreme utrošeno na planiranje putovanja.
Jednostavan pristup informacijama: Putnici lako pristupaju detaljnim informacijama o rutama, redovima vožnje i cenama.
Sigurnost: Online sistemi koriste bezbedne metode plaćanja, garantujući sigurnost finansijskih transakcija.
Trenutna potvrda: Putnici odmah dobijaju potvrdu kupovine putem e-maila, što donosi mir i sigurnost.
Garantovano mesto: Putnici unapred obezbeđuju mesto u autobusu, uz mogućnost zamene karte ukoliko dođe do promene planova.
Kupovina za druge: Mogućnost da kupite kartu i pošaljete je na e-mail prijatelja ili člana porodice.
Prednosti online kupovine karata za prevoznike
Povećana efikasnost: Automatizacija procesa kupovine smanjuje opterećenje osoblja i minimizuje ljudske greške.
Veća dostupnost: Online prodaja omogućava prevoznicima da dopru do šire publike, uključujući međunarodne putnike.
Unapređenje usluga: Online sistemi pružaju vredne podatke o ponašanju i navikama putnika, što pomaže prilikom planiranja i unapređenja usluga.
Smanjenje troškova: Smanjuje se potreba za fizičkim šalterima, što smanjuje operativne troškove.
Bolja organizacija: Manje gužvi na stanici i efikasnije upravljanje polascima i dolascima autobusa.
Bonus video:
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!