ODLIČNO REŠENJE
GRAĐANI PRESTONICE SADA “LAKŠE DIŠU”: Dobili zeleni zid, nov Bulevar, usledile i saobraćajne izmene
Takođe, planirani su radovi na izradi dodatne trake po smeru u ulici Bulevar Zorana Đinđića od ulice Milentija Popovića do ulice Tošin bunar
Beograd je grad koji se može pohvaliti mnogim stvarima poput bogate istorije, kulturne scene, prelepim parkovima i, naravno, širokim bulevarima koji se protežu kroz grad. Ove velike ulice postale su vremenom prepoznatljiv simbol našeg glavnog grada koji povezuje njegove različite delove, ali često su i izvor nervoze, posebno u čuvenom „špicu“ kada se neretko stvaraju saobraćajne gužve. Ipak, sa njihovim uređenjem i rekontsrukcijama koje se gotovo konstantno vrše, situacija se dosta promenila, a stanovnici glavnog grada dobili su nove ulepšane bulevare.
Najveći broj takvih ulica nalazi se na Novom Beogradu, gde nas očekuju bulevari stari preko pola decenije od kojih su Bulevar Nikole Tesle i Bulevar Mihajla Pupina dva najvažnija.
Tamo su planirani radovi u Bulevaru Zorana Đinđića, od Ulice Milentija Popovića do Ulice Vladimira Popovića u vidu probijanje nove trase. Izvode se i radovi na izgradnji nastavka saobraćajnice Bulevara Zorana Đinđića na potezu od Milentija Popovića do Vladimira Popovića.
Takođe, planirani su radovi na izradi dodatne trake po smeru u ulici Bulevar Zorana Đinđića od ulice Milentija Popovića do ulice Tošin bunar. Radovi na potezu od ul. Milentija Popovića do Omladinskih brigada počeli su 01.09.2023.godina, a rok za završetak radova je novembar 2023. godine.
Naposletku, planirani su radovi na izradi dodatne trake po smeru u ulici Bulevar Mihajla Pupina od TC „Ušće“ do kružnog toka, a očekuju se i radovi na izradi dodatne trake po smeru od raskrsnice sa novoprojektovanom ul. Bulevar Zorana Đinđića do ul. Antifašističke borbe.
Rekonstrukcija novobeogradskog Bulevara Nikole Tesle od Trešnjinog cveta do Maršala Tolbuhina u smeru ka Zemunu izvršena je pre nepunih pet godina, dok su pre dve godine završeni radovi na uređenju srednje razdelne trake u Bulevaru Mihajla Pupina, a uređen je deo koji obuhvata potez od kružnog toka ka Bulevaru umetnosti. Ovaj svojevrsni "zeleni zid" sada krasi veći deo ulice Bulevar Mihaila Pupina i znatno doprinosi lepšem izgledu okruženja i same saobraćajnice, smanjenju buke, apsorbovanju zagađujuće materije iz vazduha koje potiču od velikog broja automobila i povećava bezbednost saobraćaja.
S druge strane, kada je u pitanju staro gradsko jezgro, tamo je izvršena potpuna rekonstrukcija četiri beogradska bulevara - 27. marta, Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Cara Dušana. Skoro punih osamdeset godina na ovim ulicama ništa ozbiljnije nije rađeno, da bi konačno bila izvršena kompletna zamena svih vodovodnih, kanalizacionih, toplovodnih, gasnih, telekomunikacionih i elektro-instalacija, od kojih su neke, kao vodovodne, bile stare i do pedeset godina. Popločani su trotoari, promenjene šine, kontaktna mreža, a kolovoz je urađen na način da može da izdrži opterećenje narednih dvadeset godina.
Beograd je u proteklom periodu postao bogatiji i za potpuno nov bulevar u okviru Beograda na vodi gde je nikao Bulevar Vudroa Vilsona koji spaja Karađorđevu ulicu i Bulevar vojvode Mišića. Novoizgrađeni Bulevar Vudra Vilsona dobio je ubrzo epitet jednog od najlepših delova Beograda, što je ujedno i dokaz kako za kratko vreme i uz puno volje može mnogo da se promeni imajući u vidu da je čitav ovaj deo grada dobio novo ruho. Bulevar se proteže od Tramvajskog mosta do Beogradskog sajma, širok je 40 metara i duži od dva kilometra, a nosi ime bivšeg američkog predsednika Vudroa Vilsona koji je u vreme Prvog svetskog rata učinio mnogo za našu zemlju.
U bulevaru se danas nalaze po tri saobraćajne trake u oba smera, kao i razdelno ostrvo sa drvoredom široko pet metara. Na jednoj strani bulevara nalazi se biciklistička staza širine tri metra, postavljena između dva drvoreda, dok su trotoari popločani granitnim pločama sa zelenim površinama i klupama za odmor. Ugrađena je moderna LED rasveta, izvedene su neophodne instalacije, sistem za zalivanje, kišna kanalizacija, kanalizacija upotrebljenih voda, mreža pijaće vode, kao i elektro i telekomunikacione instalacije.
Grad Beograd i Sekretarijat za investicije planira i rekonstrukciju dela Bulevara kralja Aleksandra, od Cvetkove pijace do Ustaničke, koji je sa svojih 7,5 km dužine, druga po dužini ulica u Beogradu.
(Espreso/Promo)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!