u autobusu se slivala vrela, ljubičasta tečnost
REŠENA MISTERIJA LJUBIČASTE TEČNOSTI KOJA JE JUTROS ŠOKIRALA PUTNIKE NA LINIJI 85: Oglasili se iz GSP-a!
Posle ove procedure svako vozilo dobija potpisani putni nalog bez kojeg ne moze ujutru da izađe na trasu
Nakon havarije koja je jutros zadesila putnike autobuske linije 85 koja se saobraća ka Novom Beogradu, stiglo je i obaveštenje iz preduzeća GSP-a, koje je otkrilo tačno o čemu se radi i kako je došlo do incidenta u ovom vozilu gradskog prevoza.
Naime, u jutarnjim satima na liniji 85 ka Novom Beogradu kroz prozore autobusa počela je da se sliva velika količina "neke vrele ljubičaste tečnosti", kako su putnici opisali. Šokirani, gledali su kako se puši na sve strane. Bili su zatečeni i u strahu.
Velika je sreća što su svi putnici uspeli bezbedno da izađu i prođu bez opekotina.
Ono što je naše čitaoce najpre zanimalo, jeste kako je došlo do ove više nego neprijatne situacija u toku vožnje, o kakvoj tečnosti se radi i da li je opasna. Brojna nagađanja počela su da se nižu... Neki su u komentarima pisali da je u pitanju antifriz, dok su drugi navodili, da je u piitanju hidraulična tečnost.
Međutim, misteriju ove nesvakidašnje situacije, otkrilo nam je i objasnilo gradsko preduzeće "GSP".
Kako navode iz preduzeča, došlo je do iznenadnog pucanja creva grejno-rashladnog sistema na vozilu.
"Budući da su ta creva razvedena po unutrašnjosti vozila iznad sedišta do prozora, nije se moglo predvideti, pa ni izbeći izlivanje antifriza u putnički prostor. Vozač je odmah zaustavio vozilo kako bi ga putnici bezbedno napustili", ističu iz GSP-a.
Autobus je, dodaju, odmah iskljućen iz saobraćaja i odvezen u garažu gde će se obaviti detaljan pregled instalacija i popravka.
Na pitanje, kada je ovo vozilo poslednji put bilo tehnički pregledano, u GSP nam kažu da je "ovo vozilo (kao i sva druga) pre puštanja u saobraćaj prošlo redovni pregled tehničke ispravnosi.
"Tehnička ispravnost svih vozila se proverava svakodnevno"
- Posle završenih vožnji, vozila odlaze u garaže, gde se obavlja redovni dnevni pregled ispravnosti, a naročito oni podsistemi vozila koji direktno utiču na bezbednost putnika. Na vozilu se obavezno kontrolišu sistemi za upravljanje i kočenje, pneumatici, signalizacija, sistemi za zatvaranje vrata kao i nivo rashladne tečnosti i ulja u motoru. Potom vozila idu na pranje i dolivanje goriva, navode iz "GSP-a".
Posle ove procedure svako vozilo dobija potpisani putni nalog bez kojeg ne moze ujutru da izađe na trasu.
"Neispravna vozila se ne puštaju u saobraćaj, ali tokom vožnje se dešavaju kvarovi na vozilima koji se ne mogu unapred predvideti. Stoga se JKP GSP Beograd, izvinjava svim putnicima zbog nepijatnosti i ovog nesvakidašnjeg kvara koji se retko dešava", ističu u ovom gradskom preduzeću.
(Espreso / Blic)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!